Hotel Pineta De Luxe Marmaris

hoi, ik ga in augustus op vakantie naar marmaris.
Ik kan erg moeilijk infomatie vinden over ons hotel.
We gaan naar een nieuw hotel genaamd pineta de luxe.
Wie gaat er ook naar dit hotel, of heeft er iemand al iets meer over dit hotel gevonden.
Groetjes petra en alvast bedankt voor de reactie.

Hoi Petra,

Met een nieuw hotel bedoelen ze ook echt een nieuw hotel, ik heb afgelopen zomer, tot november in Marmaris gewerkt en toen was het nog niet eens af! De geplande opening was april 2004, dus misschien moet je even wachten tot april dan zijn de eerste mensen erheengeweest.
Het hotel ligt naast het gewone hotel Pineta, en daar kun je wél info over vinden qua ligging enzo, het ligt een eindje van het strand maar goed te lopen als je tenminste niet slecht ter been bent, je moet namelijk een hellende weg aflopen om bij t strand en de hoofdstraat te komen, daar ben je in 10 minuutjes lopen hoor.

Fijne vakantie vast en misschien tot ziens in Marmaris!

kiýjk even op de webside van het hotel htt://www.marmarispinetahotelcom. Dat is het enige wat ik gevonden heb van informatie over dit hotel. Om meer over Marmaris te weten moet je op marmaris.pagina.nl gaan
Groetjes uit Kuþadasi
Franka

Hallo,

Ik ben vorig jaar in mamaris geweest en wij zouden in eerste instantie ook na pineta toe.Maar dat hebben wij niet gedaan,wel ben ik er langs gereden met de bus toen er mensen werden afgezet.Van de buitenkant zag het er allemaal netjes uit,maar ik moet wel zeggen dat wij nog wel een stukje moesten rijden met de bus voordat we bij ons app. waren terwijl wij zo goed als tegen t strand zaten met het hotel.Ik weet niet of je al geboekt hebt,maar ik zou persoonlijk iets dichter bijzoeken bij het centrum of het strand want daar is het veel gezellig.Er rijden wel veel dolmus busjes dus dat schild dan ook wel weer voor jullie.
Maa in ieder geval veel plezier in mamaris

Groetjes Miranda

Hallo Petra,

wij gaan al in april en we hopen eigelijk dat het nu al zo’n beetje klaar is.
Ik heb de mensen van het hotel al een mailtje gestuurd met de vraag of het hotel al klaar is maar heb nog geen reaktie terug gehad.
Zodra wij weer terug zijn zal ik verslag uitbrengen.

Groet,
Ron, Jim en Mirjam

Oja en hier nog de site van Pineta deluxe
http://www.pineta.com.tr/

hoý een goed ýdee dat je naar hotel pýneta gaat.
het ýs een supernýeuw hotel wat nu nog nýet eens geopend ýs.
ýk weet dat omdat ýk ýn marmarýs woon en vrýenden van mýj er ýn de anýmatýe gaan werken.
het ýs ook echt super de luxe en raad het al vanaf begýn dýt jaar aan.
er ýs genoeg te doen er zýjn wýnkels en ýk dacht 3 zwembaden maar kunnen er ook 2 zýjn.
s avonds en overdag cveel actývýteýten en ook voor de kleýntjes ýs er genoeg te doen.
en natuurlýjk ýs de anýmatýe een goed opgezet team( heb de plannen ýn mogen zýen)
en er zýjn s avonds bus tours naar dýsco s dýe gratýs zýjn.
heb veel plezýer daar en kýjk anders ook even op www.pineta.com.tr en klýk de lýnk pineta deluxe aan waarschýjnlýjk zýjn er al nýeuwe fotos of e maýl me even voor meer ýnfo
groetjes sandra

Hallo Petra

In 2003 heb ik in het hotel pineta park gezeten en gezien hoet het nieuwe hotel werdt gebouwd. ik heb er ook foto’s van
Het wordt een mooi hotel.
Ik ga 08-06-2004 voor twee weken naar toe.
ik wil wel wat foto’s naar je toe mailen mjdeboer@hotmail com.
Ik hoor het wel van je.

Doei

Hallo allemaal.
B)
Wij gaan ook in oktober naar hotel pineta park de luxe.
Ben er nieuwsgierig hoe het daar zal zijn. Jammer dat je er nog maar weinig van leest op het internet.
Heb hier een paar reakties gelezen en dat is erg positief. Gelukkig omdat het altijd maar weer afwachten is hoe het is, en of het wel klaar is dat hotel.
Heeft iemand foto’s dan hoop ik dat je een paar aan mij wilt sturen.
Voor wie binnen kort daar heen gaat op vakantie wens ik jullie fijne dagen en geniet van je vakantiedagen omdat ze altijd zo voorbij zijn

Groetjes W. Oldeman

Hoi

Ik vertrek op 7 september naar Pineta Park De Luxe met Oad. Voor 330 euro (eenpersoonkamer) vier sterren hotel all inclusive ! ! Dat vindt je dus nergens. Dus als je als single een goedkope vakantie zoekt kan dit al niet meer stuk ! ! !

Bart

Hallo petra en de rest

ik heb een vraag aan degene die al bij pineta op pineta de luxe geweest zijn.
is de afstand tot het strand echt ver?
En als ik de foto’s op internet bekijk valt mij op dat er veel binnen activiteiten zijn (zwembad, Eten, terras enz.) ik kan toch wel buiten eten en ontbijten hoop ik.

Groetjes Peet

Originally posted by peet@24-08-2004, 23:40:55
** Hallo petra en de rest

ik heb een vraag aan degene die al bij pineta op pineta de luxe geweest zijn.
is de afstand tot het strand echt ver?
En als ik de foto’s op internet bekijk valt mij op dat er veel binnen activiteiten zijn (zwembad, Eten, terras enz.) ik kan toch wel buiten eten en ontbijten hoop ik.

Groetjes Peet **

hallo peet, ik ben dan niet in pineta hotel geweest, maar in een hotel dat naast pineta deluxe ligt namelijk green nature.Volgens mij hebben ze naast het zwembad allemaal tafels je staan en dat betekend dat je buiten kunt eten. ik heb dit door het hek gezien namelijk.
Ik kan je zeggen dat pineta deluxe er ook van buiten er deluxe en groot eruit ziet. en dat er veel dingen rondom het zwembad gedaan wordt, Het strand is niet ver weg dan veel mensen denken. je loopt gewoon vanaf de cafe restaurant van het hotel als maar naar beneden, als je hotel pasa beach ziet dan zit je goed wat daar achter is namelijk het strand en daar begint ook de boulevard naar vele leuke cafes. Tegenover het hotel heb je een klein supermarkt zitten. en een veel grote supermart migros is 15 minuten lopen, maar in de hitte die ik had ws dat niet een pretje om te doen.Ik was in marmaris van 17- 31 augustus 2004, maar verder heb een groote juwelier zitten die heet marmaris gold, daar kom je trouwens langs als je wordt afgezetbij je hotel :rolleyes: ik hoop dat dit jouw verder helpt. groetjes judith :rolleyes:

Ik ga 20 augustus naar de gewone pineta. Iemand informatie die ik echt moet weten? Mail me de_witroland05@hotmail.com

alvast bedankt

kijk eens op deze site’s

www.pineta.com.tr
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/vaka…tie_acc&id=3851

TOP HOTEL
GA ZO WEER TERUG :smiley: :smiley: :smiley:
kijk op www.freewebs.com/famtenhagen
foto’s !!!

Die foto’s doen het niet

Net nog effe gecontroleerd.

Ik kan gewoon erop komen.
Of bedoelde je die van mij niet?? :lol:
probeer het nog eens!

homepage famtenhagen

–> naar foto’s en info over hotels naar beneden scrollen en dan heb je pineta de luxe. :slight_smile: