Werk gezocht in horeca Marmaris 2008

hallo!
wij zijn elles en carola en we zijn opzoek
naar werk in de horeca in marmaris voor de zomer van 2008. het liefst in de barstreet, in een club.
weet iemand toevallig een adres waar wij kunnen solliciteren?
we zijn op zoek naar werk en een woonverblijf. alsvast vriendelijk bedankt!
groetjes,
carola en elles

gewoon erheen gaan in april en overal aankloppen en vragen of ze iemand nodig hebben

succes

bedankt alvast voor je advies, ik hoop alleen dat ik hier in nederland alvast het een en ander kan regelen slaap plek enz. maar bedankt!!!

Zal niet meevallen om iets in een club in Barstreet te vinden omdat daar meestal alleen maar mannen werken, maar tis natuurlijk altijd te proberen. Ga eens ff flink googelen en wie weet wat je dan allemaal vind. Zijn jullie beetje bekend in Marmaris, weten jullie namen van clubs en zo? Kennen jullie mensen daar? Want tis wel handig om wat steuntjes te hebben natuurlijk! Ik heb ook nog een pm gestuurd.
Succes in elk geval.

bedankt voor je pm!
ik heb hem gelezen. ja we zijn wel bekend in marmaris en kennen ook een aantal mensen daar dus we hopen dat zij misschien ook het een en ander kunnen regelen voor ons!
ik hoop dat het ons gaat lukken!
groetjes
carola

Hoi,

ik ga volgend jaar ook heel de zomer werken in marmaris. Tenminste als ik een baan kan vinden. Ik ga as december terug om ee huis te huren voor de zomermaanden. Als ik dat in april doe dan is het meeste al weg. Verder moet je voor een baan echt naar marmaris zelf. Het is wel lastig aangezien er idd meer mannen in de kroegen enz werken dan vrouwen. Maar als je iets wilt lukt het je wel. Als je goed met je talen bent en je bent zelfverzekerd kom je er wel. Anders als rep voor een touroperator of als receptioniste in een hotel. Maar voor werk moet je echt daar heen. Het heeft geen zin om nu al te kijken. Iedereen zoekt pas in April. Wel kan je als je geintresseerd bent in een baan als rep (zwaar!) kijken op de touroperators site zoals gogotours enz.

Wish u luck en zie je volgend jaar zomer misschien wel in marmaris.

XxX

Ook ik ben volgend jaar hele seizoen in Marmaris te vinden!:smiley:

hey!!!
ja ik denk dat dat inderdaad het beste is om te doen!
we hebben er gelukkig een aantal kennissen zitten dus ik ga die bellen en misschien dat hun al wat kunnen rond vragen een daarvan werkt als portier in een club. en ik heb al met de manager gesproken van die club dus ik hoop dat het gaat lukken.
ben wel benieuwd waar jij gaat werken!
misschien komen we elkaar daar nog wel tegen!
bedankt voor je advies! en alvast veel succes met het zoeken van je huisje en december!
gr
carola en elles

gezellig!!! misschien tot dan!
gr alvast veel plezier en succes!

hey elles en carola ik wil ook gaan werken in marmaris
gaan jullie er zo heen en dan daar werk zoeken
want ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet gaan aanpakken
hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen
groetjes laura

hey!!!
we wilde in december terug gaan maar dat gaat helaas niet lukken.
ik heb van verschillende mensen reacties gehad op mn oproep en de meeste adviseren toch om er gewoon heen te gaan en terplekken te solliciteren.
nu hebben we een aantal kennissen daar zitten, waarvan er een als uitsmijter werkt en nu gaan we proberen of zij iets voor ons kunnen regelen.
maar misschien kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden en wie weet kunnen we elkaar helpen met zoeken!
ik weet niet of je toevallig ook hyves hebt?
zodra ik wat meer weet zal ik je mailen.
ik ben te vinden via hyves als carola ik woon in leiderdorp en ben 21 jaar.
ik heb ook marmaris hyves en misschien dat je daar nog wat aan hebt!
alvast succes!
gr
carola

hey dat zouo echt geweldig zijn echt tof want anders moet ik dit helemaal in mn eentje doen en als je mensen hebt die hetzelfde doen is toch altijd wat gezelliger ik ga je zekers opzoeken op hyves echt bedankt
veel succes spreek je later
groetjes laura

natuurlijk!!
voor ons is het ook leuk en als we elkaar kunnen helpen zou het heel handig zijn!
spreek je snel weer!
gr

hey carola ik kan je niet echt vinden op hyves heb je ook een email adres kunnen we daarmee contact houden ben je al wat wijzer met zoekn naar werk enzo ik nog niet echt hahaha maar ik ga waarscheinlijk in januarie of februarie terug naar turkije mn vriend woont namelijk in turkije en misschien kan hij ook nog wel wat regelen en kijken
groetjes laura

Als nederlandse dame werken in een nachtclub in marmaris lijkt mij best wel link, mits je natuurlijk daar een betrouwbare omgeving hebt.

ja ik weet het niet waarom zou dat heel link zijn meestal zijn er wel portiers. maar goed over het algemeen zullen er inderdaad wel meer mannen werken dan vrouwen in de horeca. vind het wel lief dat je bezorgd bent maaar ken wel een aantal mensen daar.
gr

welke vliegmaatscapij is het goedkoopste?naar turkije

voor de data die wij geboekt hebben transavia. maar onur air is ook goedkoop

ok heel erg bedankt ,zal even na kijken gr m