Marmaris Resort

heey
ik gah eind april naar marmaris resort. nou wij ik vragen of er nog meer mensen heen gaan in die tijd?
of weet iemadn misschien waar je meningen van anderen kan vinden over het hotel?
thnxx alvast
kussies mandy

Hoi Mandy
Op www.vakantiereiswijzer.nl kun je reacties lezen van mensen, die in dit hotel zijn geweest.
Turkije aanklikken, dan Marmaris en dan je hotel.
Bovenaan staan dan de ervaringen van bezoekers.
Veel plezier.

Ans

merhaba!
ik ben zelf ook naar dit hotel geweest! errug leuk met vriendelijk personeel! het ligt alleen wel een stuk van marmaris vandaan maar er is van alles te doen op het resort! animatie, 2 zwembaden, hamam etc.!! ik ben er 2 weken lang geweest en vond het prima!! mooi uitzicht ook! als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel!

groetjes

Heej kweet t, best wel laat, maar ik ga ook eind april naar Marmaris Resort, om precies te zijn 26 april. De meningen zijn verdeeld over het hotel, khoop dat het allemaal meevalt :rolleyes:
Steffie

Heej hallo!

Ik ben twee jaar geleden naar Marmaris Resort geweest, en het is de mooiste vakantie van me leven geweest moet ik je zeggen. Een top animatie team wat de sfeer er natuurlijk ontzettend goed inhoudt!

Ik vond het geweldig, en ik mag aftellen want 30 juni vertrek ik voor de 3e keer naar Turkije!

haajhaaj!
En hoe vond je het?? geweldig zeker:)
Ik ben ook geweest eind april begin mei en het was in een woord geweldig! haha
Groetjes Pascale

Marmaris is zeker top! ben er al 3 keer achterheens naar toe geweest. Weet er iemand nog een leuke appartement in de buurt van het centrum, dat ook gezellig is? Http://members.home.nl/sergio staan wat foto’s op van marmaris. Duiken is ook zeker aangeraden!

greets…sergio :lol:

hallo, ik ben tijdje terug ook in dit hotel geweest, en ik kan iedereen garanderen dat het echt de moeite waard is! iedereen is aardig en het animatie team is gewoon super tof! maar zou iemand mij kunnen helpen met wat e-mail adressen? ik heb een ober leren kennen maar heb niks van hem… dus als iemand een e-mail adres heeft van 1 van de ober uit het hotel, ze zijn allemaal welkom! ik hoop dat iemand me helpt. groetjes