Marmaris Resort

hallo
wij gaan 12 mei as naar marmaris resort . B) vorig jaar waren we in alanya ook erg leuk! maar nu willen we een iets rustiger vakantie, er stond nl dat het er heel rustig en afgelegen was maar wel gelijk bij het strand heeft iemand ervaring met dit hotel? is het strand te doen of zijn er veel keien?? ben erg benieuwd naar reacties en of er nog meer mensen tegen die tijd naar marmaris resort gaan. :smiley:

Hallo Chelsey,

Wij gaan op 3 mei voor de 4e keer naar Marmaris Resort dus waarschijnlijk komen we elkaar wel ergens tegen. Het is een heel gezellig hotel, waar vanalles en nog wat te doen is. Er komen mensen van alle leeftijden, dus je hoeft niet bang te zijn dat je daar alleen zit. Ik ben wel benieuwd naar het animatie-team van dit jaar want ik heb gehoord dat het oude vertrouwde team niet meer terug komt.
Het hotel ligt op ong. 35 min. rijden van Marmaris af. Goed te doen als je een keer wilt winkelen.
Bij het hotel zijn 2 zwembaden en een breed strand. Overal staan stoelen met matrasjes en ook je badlaken kun je thuis laten.
Wil je nog iets weten hoor ik het wel van je.
Tot ziens in Marmaris Resort!

Mieke

ooh als je voor de vierde x gaat is vast een succes!! ik had al verschillende recties gelezen namelijk op vakantiereiswijzer.nl maar daar waren veel mensen niet zo tevreden. een vraagje nog zijn er op het strand veel keien of valt dat nog wel mee?
liefs chelsey

gaan er verder geen mensen naar marmaris resort?? of zijn er verder geen mensen met ervaringen??
liefs

Ik ga van 21 mei t/m 4 juni naar Marmaris Resort.

Als je wat meer info wilt over dit hotel, kan je kijken op:

Marmaris Resort

hallo, ik ben een tijdje terug in marmaris resort geweest, en het animatie team is echt tof! het personeel is aardig en het eten is lekker. je hoeft je geen moment te vervelen! ik hoop dat ik volgend jaar weer terug ga. maar omdat ik las dat jullie hier ook zijn geweest, kan iemand mij alsjbelieft helpen met wat e-mail addressen van de obers van marmaris resort… het liefst uit de lobby, ze zijn allemaal welkom. (ik ben druk opzoek dus het kan zijn dat je mijn berichtje al ergens anders hebt zien staan) alvast bedankt! groetjes

Ik ben in 2005 ook in Marmaris Resort geweest, echt super en inderdaad hele leuke obers etc echt lol met ze gehad!

Ik ga 19 juni weer naar Marmaris Resort!
Voor mij vader word dit de 4de keer!