Heyy heyy
Ik wil dit jaar naar marmaris, maar ik hou van een mooi zandstrand. Van de een hoor ik dak dan goed zit van de ander niet. Wie ken t me vertelle? En is marmaris al leuk voor jongeren eind juni?
Iemand ervaring met hotel Halici1?
Thanks!!
Heyy heyy
Ik wil dit jaar naar marmaris, maar ik hou van een mooi zandstrand. Van de een hoor ik dak dan goed zit van de ander niet. Wie ken t me vertelle? En is marmaris al leuk voor jongeren eind juni?
Iemand ervaring met hotel Halici1?
Thanks!!
HoiHoi,
ben afgelopen jaar naar Marmaris geweest, en vond het er helemaal geweldig.
Het strand is van hele kleine kiezeltjes, maar met een paar slippers goed te doen, en zeker met al die ligbedden, waardoor je met twee passen in de zee staat.
Ik ben in augustus geweest, maar aangezien alle reisorganisaties per eind juni beginnen, neem ik haast aan dat Marmaris dan ook al druk en toeristisch begint te worden.
Ik heb de vakantie van mijn leven daar gehad!
Succes met uitzoeken. Hotel Villa Sol beviel mij en een vriendin erg goed!
Groetjes Geertje
Het strand in Marmaris is niet supermooi. Het grootste gedeelte is erg smal en staat vol met ligbedden. Je kunt echter erg gemakkelijk per taxiboot of dolmus naar Içmeler gaan… daar is een veel mooier strand.
Eind juni is Marmaris zeker al leuk voor jongeren!
He Essie
Marmaris op de hoogte van Halici 1 is breder dan wat yolcu verteld, maar idd is het geen zandstrand. Trouwens ook in Icmeler is er geen zandstrand maar net als in Marmaris fijn kiezel, alleen is het daar niet zo zwart als in Marmaris zelf.
Halici 1 is een net hotel maar eenvoudig. Ligt op een mooie afstand van strand en centrum, tegenover de donderdagmarkt. Probeer als je dit hotel uitkiest de kamers:107 t/m 112 en 113 t/m 118 op te geven als voorkeur. Dit zijn 3 pers kamers aan de tuinzijde van het hotel, ze zijn dus ruimer en de ligging is mooier. Kom je aan de andere zijde zijn de balcons kleiner en je uitzicht is behoorlijk minder. Zowiezo zijn de andere kamers redelijk klein en de balcons ook.
Klinkt allemaal minder maar ik zou er zo weer heen gaan, alleen al vanwege de ligging en de tuin. Wij zijn er 2 keer geweest, kennissen van ons iets van 7 keer, dus het is niet slecht. Ik zou het best kunnen aanraden.
Eind juni is er zat te beleven voor jongeren, en dan word het ook steeds warmer(gerust heet!!)
Suc6 met uitzoeken en veel voorpret:banana:
Annemiek:wave:
Hoi,
Het strand van Marmaris is erg smal, maar wel heel erg gezellig. En meer dan een lekkere ligstoel heb je toch niet nodig? Hotel Halici ligt zeer centraal. Je kunt alles lopend af, ook naar Bar street. Dat is de plaats waar je moet zijn om lekker te gaan stappen. In juni is er zeker al genoeg te beleven voor jongeren. Je bent de grootste drukte dan net voor, maar het is dan gezellig druk. Dus Esiie: gewoon lekker naar Marmaris gaan en genieten!
Nou ben ik eerlijk gezegd een enorme Marmaris fan, dus niet helemaal objectief, maar ik weet zeker dat het je daar zal bevallen. Veel plezier!!
gr. Marjan
Het strand in Marmaris is geen zandstrand nee, heel veel stenen, in İçmeler is het wel wat beter ja!
Als je echt van een mooi strand houd en je gaat naar Marmaris dan moet je een dgtochtje maken (Dalyan/Kaunos) naar het schilpadden eiland, daar is het strand zo mooi en heel veel golven in de zee!
Verder is Marmaris een mooie vakantieplaats en met van die waterschoenen is de zee ook geweldig!
**Heel veel groetjes uit İçmeler… **
Het strand in Marmaris is erg druk maar als je naar Içmeler gaat is het geweldig ! Mooi strand, mooie omgeving en rustiger dan marmaris zelf !
Inderdaad, ik ben ook meer van Icmeler… Maar mijn place to be blijft bodrum!!
@Cicek: Hoe issie daar?? Lekker weertje?
X
Is inderdaad een SUPER strand :laugh: ! Slimme schildpadden dat ze ieder jaar daar terug komen :laugh: .
Het strandje van marmaris is best goed te doen maar idd zoals al werd verteld icmeler heeft een breder en mooier strand en daar kun je vanuit marmaris snel en makkelijk komen!
Ik ben vorig jaar in mei en augustus in marmaris geweest en in mei vond ik het er zelfs gezelliger dan in het drukke hoogseizoen!
Er is zat te beleven en je kunt van alles ondernemen.
Veel plezier daar!!
En Dalyan zeker en vast doen ! Anders heb je zeker iets gemist !! Prachtig daar, ook om te relaxen, met het bootje tussen het riet varen… Zalig !
Cynthia: Alles goed hier!
En het weertje kan beter!
Veel koude wind!
Wij hebben gewoon de winterkleding aan, vanmorgen toeristen gezien en (de enige geloof ik) die liepen in de zwemkleding! :yes: Morgen de zonsverduistering, ben eens benieuwd!
**Heel veel groetjes vanuit İçmeler… **
Cicek: Ja super lijkt me dat!! Dit jaar geen Icmeler voor mij, maar gewoon weer mijn vertrouwde Gümbet heerlijk!!
X
wij zijn 2 jaar terug naar Iclemer geweest, ik heb er echt genoten, wij zaten in marmaris palace, je kon vandaar uit alle kanten op, we hadden 2 volwassen jongens bij ons die het ook reuze naar hun zin houden, er is veel voor de jeugd te doen
Voor de jeugd is Barstreet een echte aanrader!
Aan de haven in Marmaris ga je een klein steegje in en je komt in een straatje vol discoteken en cafe en restaurant, geweldig!
Cynthia: Ja voor jou natuurlijk Gümbet, maar Marmaris was wel bevallen he?!
**Heel veel groetjes uit İçmeler… **
jep de barstreet was mij ook errrrrrrrrrruggggg goed bevallen:banana:
de jongens hebben de barstreet ook gevonden, en vonden het daar ook gezellig, we hebben tpen ook met zn allen in een hollands cafè voetbal gekeken, het nederlands elftal moest voetballen, wat is dan leuker met heel veel Nederlanders in zo
n café te gaan kijken, nee Marmaris-Icmeler een echte aanrader