Mares Marmaris.

Wie was er al eens in het hotel Mares Marmaris?
Zowel alle positieve als negatieve reacties zijn welkom.

hoi,

heb je al eens op vakantiereiswijzer gekeken?

groetjes, kahya

De site vakantiereiswijzer had ik al ontdekt, maar toch bedankt voor de tip, Kahya!
Verder niemand die wat meer kan vertellen??
Dank bij voorbaat, Bart.

Heey Bart !

Ik ben wel eens in Marmaris geweest, in hotel Mares.
Naja het is intussen al drie jaar geleden en wij zaten dan niet in het hotel maar in een van de appartementen die bij het hotel hoorden. Het ‘park’ (om het zo maar te zeggen) is echt heel leukk !
Leuk zwembad, tennisbanen, heel dichtbij het strand, mooi hotel (voor zover ik het gezien heb dan …) De appartementen waren ook erg leukk … erg ruim, enz !! Ik kan het wel aanraden.
Het hotel is gelegen net buiten marmaris zelf, richting icmeler. Je pakt zo een taxi of een dolmus-busje en zit zo in het centrum. Ook icmeler (ligt er vlakbij) is een leuk stadje, ook gelegen aan het strand, volop winkeltjes, enz. Het is ook aan te lopen (vanaf het hotel Mares richting Icmeler) langs de boulevard. Een leuke wandeling als je ervan houdt. Zelf ben ik meer een strand en zwembad type, maar ik mocht niet alleen bij het hotel blijven dus moest mee wandelen. Maar het was erg leuk opzich … !! Ik ben nu misschien wel een beetje teveel aan het praten en ga ook maar stoppen. Hoop dat je genoeg informatie hebt om eventueel te kiezen … :slight_smile:

Doegg ! xx Missymoi