Ik wil naar Marmaris maar er is zoveel keus.
ik zou graag willen weten wat goed is en wat slecht is mag ook.
zou heel graag willen weten wat de aanraders zijn en natuurlijk ook wat de afrades zijn.
ik kan gewoon niet beslissen. ik ga met mijn vriend en we zijn 19 en 21. wie kan me helpen!!!
Ik ben 4 keer in hawaii hotel 1 geweest, en ga dit jaar voor de vijfde keer. je kunt het boeken bij htc en pasa tours en bij öger tours. Het is een heel goed hotel, en over het eten valt ook niks te klagen! kijk eens op deze site;
www.hawaiihotels.com.tr
Ik ga altijd in Hawaii 1.
Het is heel kort bij het strand en het centrum, en als je vragen hebt, dan hoor ik het wel~!
voor een beetje goedkoop / redelijk en centraal gelegen app. kun je het beste naar Rosy of Maxwell gaan. Beide hebben een zwembad, eigen restaurant en het personeel is vriendelijk. Daarbij hoef je alleen maar de straat over te steken en de straat uit te lopen en je bent op het strand. Ook vlakbij de weekelijkse markt (erg leuk)
Tjah dan wil ik mijn menig ook even achterlaten!!!
Hotel Balim, ligt aan de hoofdstraat tegenover de McDonalds en langs de Burger King, het hotel beschikt over een (kleiner) zwembad dat wel schoon is, een gezellige bar buiten met ook zit en lig gelegenheid. Wij zijn er afgelopen zomer verbleven op basis van HP voor 10dagen via Neckerman. Ik had echt niets aan te merken op het hotel echt niet, leg een kleine fooi neer voor de schoonmaakster en je hebt elke dag schone handdoeken die ook nog heeeellll leuk en mooi neergelegd worden op je bed. Je kamer is niet groot maar ook niet klein, je hebt een balkon en wij hadden twee losse bedden, badkamer met GROTE wasbak en grote spiegel, errug makkelijk met twee meiden!!! De hele wand achter het bed bestond uit een spiegel, ook weer errrug fijn!! Balkon met twee stoeltjes en een tafeltje… uhmm… het ontbijt was goed te doen, gewoon turks brood, boterhamworst (of iets wat erop lijkt, goed te eten hoor), kaas, jam… yoghurt, druiven meloen, twee sapjes, koffie en thee. En nog wel wat dingen zoals olijven en komkommers en… was goed te doen in ieder geval. owja en van die super lekkere kleine broodjes, die waren jammmmiej!!!
Het avondeten was wel vaak hetzelfde, ofja steeds een ander hoofdgerecht maar de salades en groenten en fruit waren hetzelfde, en dan van die mierzoete desserts, wel lekker hoor!!! Wij hebben 5dagen in het hotel gegeten en 5dagen uit geweest eten, beetje verdeelt. Moet zeggen de BBQ was wel errug lekker!!!
Als je het hotel uitloopt zit je dus op de hoofdstraat ergens in het midden ongeveer, rechts loop je naar het oude centrum (bazaar en barstreet) en links op naar het oude gedeelte en de boulevard. Je loopt 15meter (oke beetje meer) gaar naar links, en dan nog 15mtr en dan sta je op de boulevard met het strand. Daar liggen ook genoeg leuke discotheeks en kroegen en noem maar op.
Ik kap ermee, is wel genoeg voor vandaag. Heb je vragen dan hoor ik het wel. Ben wel jaloers op je hoor dat je naar Marmaris gaat… snif snif dit jaar ga ik naar Kreta… en had zoooooo graag naar Marmaris gewild maaja nix aan te doen he!!!
doei xxx