Hotels In Marmaris?

Heej mensjes,

Ik heb eventjes een paar vraagjes, komende zomer is het weer de bedoeling om naar Marmaris af te reizen voor ongeveer 2 weekjes en aangezien de boeken weer beginnen uit te komen vraag ik me af welke hotels eruit springen.

Natuurlijk heb ik een paar wensen:
*dicht bij het strand
*ongeveer 15min. lopen van het oude centrum
*aan de hoofdstraat of boulevard
*half pension
*zwembad erbij
*kamers met balkon

Nou heeft iemand een geweldig hotel?? Vertel het maar even kan ik gaan neuzen op www.vakantiereiswijzer.nl Alvast bedankt!!

Owja, afgelopen jaar hebben we in Balim gezeten, aan de hoofdstraat tegenover Macdonalds en naast BurgerKing, ongeveer 125 mtr van het strand (bocht om, straatje af en je staat op het strand)!!

Doei

Owja wat ik nog wou zeggen, beetje in de buurt van Baron, BarX, Dost bar/restaurant, Cousins enz enz!!

Ps. lees hier vanalles over Magic House, wat is het en waar ligt het??? Domme vraag natuurlijk, sorriej :unsure:

wat voor soort hotel zoek je, eenvoudig of luxe?
Magic house ligt vlakbij de hotels Lydia en Pasa Beach.

Tis echt erg volgens mij, hoor er iedereen over praten en wij zijn er dus helemaal niet geweest afgelopen zomer en we hebben toch echt bijna heel marmaris gehad, naja, maakt me des te nieuwschieriger voor volgend jaar (als alles doorgaat)!! Die hotels komen me ook niet bekend voor, sorry!

Uhmm gewoon leuk hotel, netjes, geen 5sterren hoor, gewoon centraal gelegen!

Ik denk dat je er niet bent geweest omdat de magic house iets van 3 km van het oude centrum vandaan ligt… half uurtje lopen ofzo dus. Maar het is er wel heel leuk en Pasha Bey, Pasha Beach en Lydia zijn ook alledrie goede hotels aan de boulevard.
Groetjes

Ja oke, maar wij zaten juist aan die kant. Achter de boulevard om het zo maar te zeggen, aan de hoofdstraat, tussen de mac en de burgerking in. Achter ons lag de boulevard met BarX, Baran, Dost, Beachclus, Cousins… enz enz. Dus meer richting, duur hotel, Elegance en Icmeler?

Heee LBE !

Ik ben em … :huh: 4 jaar geleden was het dacht ik … in marmaris geweest ! wij zaten in appartementencomplex Mares. Het is ook een hotel maar wij zaten in de appartementjes … Maargoed … een heel leuk / mooi hotel ! Heel erg netjes … zwembad erbij … 1 min lopen naar t strand … aan de boulevard (niet de drukke en niet echt in het centrum). Het is aan de kant richting icmeler … is heeel erg leuk ! maarja ik denk dat het aardig duur is en ze hebben geen all-in dat weet k wel … maar misshcien wel halfpension ! K weet niet of je het wat vind … 5 sterren is het wel … maar ja kan altijd kijken … misschien valt het mee met de prijs (wat ik overigens niet echt denk … :unsure: ) maar k dacht k help je even en dit was het enige hotel waar ik in marmaris ben geweest :smiley: Dit hotel kan je (als je aan de boulevard in de buurt bij de hoofdstraat bent …) makkelijk zien ! Het is wel groot :unsure: Maargoed ik wens je iig heel veel suc6 met zoeken … !

KusSjee !

Hallo Lady,

Ik weet niet precies, wat je wilt. Maar hotel Balim HP ligt 1 min. v.h. strand en 10 min. lopen v.h. centrum.
Hotel Hawaii 1 ligt er vlak naast, ook HP.
Nog veel korter bij het oude centrum ligt hotel Sunmaris AI.
Ligt 100 mtr. v.h. strand, halverwege de grote boulevard, bij het stoplicht.
Aan de grote boulevard ligt hotel Candan HP.
Zo kan ik er nog wel meer op noemen.
Sunmaris All.Incl. kun je boeken bij OFCtravel en Iris travel.
Wij hebben voor 2 weken begin juni 335 euro betaald.
Mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik het wel.

Groetjes…Ans

Hoi,

hotel hawaii 1 is een heel goed hotel in marmaris. Ik ben er al 4 keer geweest, en het is top. Het ligt bijna direkt aan het strand, 50 meter lopen, er zijn vlak bij allemaal winkeltjes, ligt 20 meter van de hoofdweg en ongeveer 15 minuten van het centrum. Natuurlijk heeft het ook balkons en een zwembad. Ik kan het je echt aanraden!het ligt ook heel kort in de buurt van in de buurt van Baron, BarX, Dost bar/restaurant, Cousins enz enz!!
Als je meer wilt weten, kijk dan op onderstaande site, of stel me maar een vraag.http://www.hawaiihotels.com.tr/

groetjes, kahya

Wij zijn al een paar keer in Marmaris geweest, en willen dan niet verder zitten dan het einde van de markt. Dan is het ongeveer 10 minuutjes lopen naar het oude centrum en net zo iets naar het 'nieuwe’centrum, wat iets rumoeriger is.

Als je dan een hotel zoekt, niets bijzonders, maar qua ligging lekker, zou ik gaan voor Halici 1.
Ligt schuin tegenover het postkantoor, langs de grote weg. Ingang zowel vanaf de boulevard, als vanaf de weg.
Achteruit is het 3 minuten lopen naar het strand en 5 naar het oude centrum.

Als je de kamers aan de wegkant hebt zijn ze iets kleiner, balkons niet groot maar 's middags lekker in de schaduw.

Succes
Beppie

Heej kahya,

Thnx! Lijkt me echt een super hotel maar even een paar vraagjes, als ik op de site ben kan ik kiezen voor Hawai 1 of 2. 1 is groter en luxer naar mijn mening dus volgens mij gaat het om 2 of niet? En waar precies, kenmerkende punten, ligt het hotel? Richting Icemeler? En in een zijstraatje van hoofdweg naar Boulevard? Vertel nog even een paar dingen, hoe het er is hoe het eten is hoe het personeel is, hoe het zit met de schoonmaak. Vertel gewoon alles wat je weet en kwijt wilt, haha, als je wilt tenminste. Via welke reisorg. kunnen we dit hotel evt. boeken? Alvast bedankt.
Doei x LBE, Miran

hoi miran,

Het gaat om hotel hawaii 1, hier zijn wij al 4 keer geweest. Het is inderdaad een super hotel! Het hotel ligt ongeveer op de helft an de boulevard, bij hotel ocaktan, apollon en baran (ik weet niet of je dit hotel en deze bars kent?) het ligt inderdaad in een zijstraatje, en voor het hotel liggen allemaal winkeltjes. Het eten in het hotel is goed, net zoals de meeste hotels in Turkije. Het personeel is heel vriendelijk, en we hebben daar ook al veel leuke dingen meegemaakt! de schoonmaak van de kamers gebeurt iedere dag, en ja, het is gewoon een fantastisch hotel!!! Ik kan het je echt aanraden. Je kon het vorig jaar bij sunrise, pasa tours, htc reizen, en de jong intra boeken. ik weet niet of dit dit jaar weer hetzelfde is.

groejes, kahya. Als je nog iets wilt weten, dan hoor ik het wel! :smiley: