Magic House

:smiley: wat vinden jullie van magic house?

Gezellig hier zeg… vind het best een leuke poll, al ben ik niet in bars in Marmaris geweest
dus ik kan mijn mening niet geven :rolleyes: :smiley:

Marmaris op zich was toppie!! :wink:
dus ik heb gestemd op ik ken het niet
Groetjes Viv

Aangezien er al over me wordt gepraat zal ik dan ook daadwerkelijk maar even reageren he!
Magic House is een leuk tentje! Leuke muziek en leuke obers. Gewoon hartstikke gezellig!

:smiley:

Heb inmiddels ook een ‘goed’ onderwerp neergezet mamarislover. Your wish is my command!!!
Enne of ik niets anders te doen heb? Jawel hoor, maar deze vraag kan ook aan iemand anders voorgelegd worden. <_<

Jekel, we worden nog wel een keer beroemd :stuck_out_tongue:

/

Hoii,

Ja magichouse is echt de leukste tent van MARMARIS… Ben daar elke dag geweest… En zekker leuke jongens achter de bar… En natuurlijk ook de obers!!!

Liefs

Jeanentte

Waar ergens in Marmaris ligt Magic House?

dat ligt bij hotel lidya en pasa beach in de buurt…

Is magic house op een hoek gevestigd in marmaris
Ligt het ook al weer aan weg kant of aan het strand an het begin van de boulevard???

De naam komt me we bekend voor namelijk en
Pasa beach en lidya hotel komen mij ook namelijk bekend want mij hotel zat daar in de buurt. :unsure:

selam judith

Het zit op een hoek aan het strand (de boulevard loopt gewoon weer verder, maar je kan wel een weg naar de hoofdstraat nemen).

als het op de hoek van het strand zit, dan ken ik het namelijk, het is wel veranderd tegenover 2003

groetjes judith
:stuck_out_tongue:

/

:smiley: