Beste lezers,
Zoals jullie gewend zijn van mij wederom jullie ervaringen;de reisorganisatie,hotels,omgeving,beleving,enz.
Schrijf je op-aanmerkingen,dit topic zet ik vast gedurende het hele seizoen.
Groetjes,
Hans.
Beste lezers,
Zoals jullie gewend zijn van mij wederom jullie ervaringen;de reisorganisatie,hotels,omgeving,beleving,enz.
Schrijf je op-aanmerkingen,dit topic zet ik vast gedurende het hele seizoen.
Groetjes,
Hans.
nou ik wil hier wel mijn reactie plaatsen hoor.
ben wederom weer in in Hotel Balim geweest en het was in 1 woord weer super. Dagelijks schone handdoeken ( wat ik erg belangrijk vind ).
Ligging is ook geweldig en het is een schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel. Eten was over het algemeen ook wel goed, maar wat dat betreft ben ik niet de juiste persoon om daar iets van te zeggen, omdat ik nogal een moeilijke eter ben.
Ik kan dit Hotel aanraden voor iedereen die trek heeft in een vakantie naar Marmaris…
Groetjes rachel
Ben 2 weken geleden terug gekomen van Marmaris, in een woord super!
Echt een gezellige plaats, vriendelijke mensen, Leuke terrasjes, Leuke winkels, Lekkere eettentjes & Je kan er goed uitgaan!
Het hotel waar ik in zat was wat minder! Hotel green nature… Personeel helemaal niet vriendelijk, eten was bijna altijd koud en niet veel variatie en bij de livecooking moest je 15/20 min in de rij staan!!
Zijn veel uit eten geweest! Wil je echt lekker eten ga dan naar Jan de wit, Den tol of picasso… Lekker eten, Niet al te duur en superbediening!