HEY HEY
IK KOM AL 5 JAAR IN MARMARIS ,
WE GINGEN ALTIJD NAAR HETZELFDE HOTEL MAAR DAT IS NU VERANDERD VAN EIGENAAR EN MOET SLECHTER GEWORDEN ZIJN,DUS WILLEN WE NU NAAR EEN ANDER HOTEL GAAN ALLEEN WE WETEN NOG NIE WELKE…
NU IS ME VRAAG WELKE HOTELS ZIJN ER NOG MEER GOED?
EN HOE IS HET ETEN DAAR ENZO?
hallo missmariske,
Ik heb een vraagje voor jou: Was dit hotel toevallig holet Green Nature? Wij gingen graag naar dit hotel maar om de een of andere reden staat het nergens meer in de brochures en we zijn er niet toe gekomen een ander hotel in Marmaris te zoeken en het is uiteindelijk kusadasi geworden waar we naartoe zullen gaan.
Groetjes xxx Sevgilim
Ik dacht dat Green Nature nog bij de OAD in de gids staat…
Groetjes, Diamond
Green Nature is nog wel te boeken hoor:
Bij o.a. Jiba en Vakantietours
hey ik heb toen strax boeken gehaald en in veel boeken stond green nature
het hotel waar ik het over had was hotel lidya
OK, maar jullie komen warschijnlijk allemaal uit Nederland ? Bij de bekendste touroperators in belgie (waar ik woon) staat Green Nature niet meer. Heel jammer vind ik maar niets aan te doen…
Groetjes en bedankt voor jullie reacties !
Sevgilim xxx
Jiba Belgie (voorheen Suntrex.be) heeft dit hotel nog wel hoor:
Net terug uit Green Nature voor een weekje. Prima bevallen . Enige wat minder is in vergelijking met de hotels waar ik tot nu toe ben geweest is het eten. Het is voornamelijks turks (helemaal niet slecht hoor, ik hou juist van buitenlandse gerechten) maar bij een hotel verwacht ik wel minstens iets van patat of gebakken aardappels op het menu voor de mensen die niet graag iedere dag rijst willen eten of dat niet lusten. Voor de rest prima hotel, prima service (vriendelijke obers die je graag helpen en een praatje met je maken) een mooi zwembad en een prima ligging (binnen 10 minuten zit je met de dolmus in het centrum van Marmaris (oude centrum). Heb zelf geboekt bij Oad.