Hallo, is er iemand al een keer in hotel Green Nature geweest in Marmaris? Weet iemand hoe het daar is, ver van t strand/boulevard, gezelligheid of ver van de bazaar??? thanx
Club Green Nature is niet ver gelegen van het strand. Op wanderafstand zelfs van het centrum maar gemakkelijker is nog om de dolmus te nemen. Langs het strand zijn er veel disco’s. Best gezellig daar in marmaris.
hallo, hotel green nature is super leuk en gezellig,
het personeel is erg gezellig. :rolleyes:
Het hotel wordt jaarlijks door vele Nederlanders op nu bezocht.
Het staat ook bekend tot een goede en netjes hotel.
Ik (judith) ben er nu 2 keer geweest. Ik ben 17-31 augustus geweest en kan je vertellen dat het weer een super vakantie was. B)
Het strand is zo 10 minuten lopen, Als je hotel pasa beach ziet dan zit je goed want daar achter is het strand, daar begint ook de boulevaard naar vele gezellige cafes.
Je vindt oook genoeg vele leuke kleine winkels in marmaris. en het uitgaanscentrum bevindt zich in barstreet, is bij de haven. Er zit ook een leuke nederlandsed tent, den tol…
Als het mee zit ga ik volgend jaar voor de derde keer er heen.
Zelf vind ik marmaris ook leuk en als het mee zit met mij studie wil ik er 5 maanden stage gaan lopen.
Als je meer wilt weten over het hotel over marmaris moeten maar zeggen. :rolleyes:
groetjes judith (turkey is great)
wel ja, Als we volgend jaar terug gaan naar Turkije dan zal het kiezen zijn waarschijnlijk tussen Kusadasi en Marmaris. Als we terug gaan naar Marmaris dan wordt het hoogstwaarschijnlijk weer Green Nature omdat we daar een leuke vakantie hebben gehad!
Groetjes xxx
ps: als je vragen hebt mag je die altijd stellen hoor …
hier ben ik weer…
Al het goed gaat en het hotel wordt volgend jaar niet flink duurder, omdat ze nu met allinwerken dan ga ik er weer voor de derde keer naar green nature.
Ik vermaak me daar steeds, maar de vraag is welke personeel er mag blijven en wie er weg moet.
Gelukkig heb ik contact met iemand van het hotel, dat is wel beter. maaar ondanks dat ga ik zeker terug
Marmaris heeft vele goede cafes en leuke winkels en het strand is dan wat minder, maar het zwembad van het hotel is grooot zat.
Anders kun je altijd naar icelemer gaan voor beter strand.
greetz judith :rolleyes:
Green Nature is geweldig,ik heb mijn man daar 3 jaar geleden leren kennen maar het hotel is ook goed
H OTEL GREEN NATURE IN MARMARIS IS ECHT WEL EEN GOED HOTEL EN EEN GEZELLIG HOTEL.
iK BEN NU 2 KEER IN HET HOTEL GEWEEST. EN ALS HET MEEZIT GA IK ER VOLGEND JAAR ER WEER HEEN.
dIT JAAR WAREN ZE AAN HET TESTEN VOOR ALLINCLUSIVE. EN HET WORD MISSCHIEN VOLGEND JAAR OOK ALLIN.
IK HEB OOK GEHOORD DAT HET HOTEL ZICH GAAT UITBREIDEN, DIT DOEN ZE DAN ACHTER HET HOTEL WAAR ZE GROND HEBBEN GEKOCHT.
HOTEL GREEN NATURE KOM WAAR VOOR JE GELD EN HET PERSONEEL VAN DE BAR IS SUPER AARDIG (LIKE M EN O) EN HET ETEN IS OPZICH OOK GOED
heT ZWEMBAD IS OOK OKE.
VERDER VIND IK MARMARIS EEN LEUKE STAD EN EEN GEZELLIGE STAD, WAAAR IK NOG STEEDS MET PLEZIER NAAAR TOEGA.
aLLEEN HET STRAND VALT EEN BEETJE TEGEN, MAAR DAN KUN JE MET EEN TAXI BOOT IN 50MINUTEN NAAR ICELEMER.
GROETJES BE SMILE (TURKEY IS MY FAVORITE HOLIDAY PLACE HIHIH)
Even dit topic omhoog halen. Ik ga hier op 10 mei naar toe voor een weekje. Reisje van m’n schoonouders samen met m’n vriend en ik en zijn zusje en haar vriend omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Wil daarom eigenlijk informeren bij het hotel of ze iets leuks kunnen doen (champagne, fruitmand, bloemen of iets dergelijks op de kamer neerzetten of zo). Heeft iemand dit wel eens laten doen bij Green Nature (of een ander hotel in Turkije) en wat doen ze dan meestal? (m’n schoonmoeder lust geen alcohol dus eigenlijk valt champagne of zo al af <_< )
Nou meestal is het een fruitmand en een fles wijn!
Bloemen doen ze meestal niet omdat het daarvoor gewoon te warm voor is, je krijgt ze daar wel maar veel plezier heb je er niet van!
Ik ken hotel Green Nature en ik zou gewoon even het hotel bellen en vragen of ze iets specials kunnen doen, doen ze vast en zeker!
Groetjes…
~Deniz~
of aan de receptie doorgeven, want ik ben er 2 keer geweest en toen was er een stel net paar maanden getrouwd en die waren dus in hotel green naturen en die kregen ook allerlei dingen op de kamer, dit konden wij zien op deze mensen in bijgebouw zaten en het kwam langs het zwembad lopen, bijv volle mand vers fruit enz. En afgelopen jaar was er iemand geloof ik 50 jaar geworden en hun eettafel wa special versierd voor de gene die 50 jaar werd.
groetjes besmile
hey
ik ga 5 junie naar green nature en ik vroeg me af of er ook jongeren heen gaan in die periode
en ik zou graag alles willen weten over marmaris en green nature alle info is welkom en fotos ook
gr nikita
zie info greennature bij hotel beoordelingen of op vakantiereiswijzer.
ikzelf ben er 2 keer geweest en heb beide keren een prima vakantie gehad. Uitgaan in marmaris is in de barstreet. Het hotel ligt 1.4 km van het centrum/ uitgaansgebied. Jaarlijks komen vele jongeren naar Marmaris. In juni zijn ook wel jongeren te vinden.bijv eindexamenreizen/feesten. De meeste jongeren zijn er in juli en augustus. Vanuit marmaris kun je een dagtocht maken naar Rhodos.
De supergezellige badplaats Marmaris is bij Nederlandse jongeren al jaren één van de meest populaire Turkse bestemmingen. Marmaris is een vrij uitgestrekte stad, die langs een mooie baai is gebouwd en werkelijk alles biedt wat nodig is voor dé perfecte vakantie. Naast een gezellig strand met diverse watersportfaciliteiten biedt Marmaris een idyllische haven, een gezellige boulevard, een bruisend uitgaansleven met vele leuke barretjes, goede discotheken, prima restaurants en een grote bazaar waar je heerlijk kunt winkelen. Houd je van goud en sieraden dan ben je in Marmaris ook zeker op het juiste vakantieadres. Daarnaast is de grote markt die op donderdag plaatsvindt ideaal om voor weinig geld te shoppen.
Marmaris beschikt eigenlijk over twee centra, namelijk het oude centrum waar zich de bazaar en de Barstreet bevinden met bekende kroegen en discotheken zoals Joy, Rembrandt, Greenhouse, Crazy Daisy, Mango en Backstreet alsmede het toeristische, nieuwe centrum met vele uitgaansmogelijkheden zoals de Beach Club
voor foto’s marmaris http://www.worldturkey.com/gallery/categories.php?cat_id=101
zo hier kan ik wel wat mee tnx :lol:
heb je ook zulke fotos van green natuer zelf?
gr xx
voor club green nature kunje kijken op bepaalde site van de bekende reisorganisaties: oad, tui, neckermann, etc. Hou er rekeningen dan sommige foto’s wat ouder zijn.
Via google en dan club green nature en dan afbeeldingen
hier is de link van het hotel http://www.clubgreennature.com/
( het is wel een oude site)
deze had ik al gezien maar toch bedankt ik zou juist fotos willen zien van amateurs die er zelf fotos gemaakt hebben
xxx
Mss op vakantievrienden.nl ? Daar staan er toch wel foto’s van enkele mensen die er zijn geweest… Je moet je daar wel voor aanmelden…
Ik heb er ook staan, maar ben niet zo snel geneigd om foto’s van mij door te sturen naar mensen die ik niet ken …
hey ja dat snap ik wel zeker als jezelf op de fotos staat dus heb er wel begrip voor :nod: