Ervaringen met Hotel Club Green nature (Marmaris)

club green nature

Het is een leuke, gezellige hotel. Ik ben er zelf 2 keer geweest. Het personeel is zeer behulpzaam en gastvrij. Het ligt ongeveer 15 minuten van het strand. Het hotel is zeer bekend onder de Nederlanders. Club green nature is sinds 2 jaar een allinclusive hotel geworden. Het is een zeer goed verzord hotel. Club Green Nature ligt achter Pineta deluxe.

De turksebad, fitness gedeelte, internet en dergelijke is te vinden in de kelder van het hotel.

Er is 6x per week animatie. Het hotel beschikt ook over een waterglijbaan. Er is een grote zonneterras aanwezig.

Het strand is makkelijkste te bereiken via Hotel grand Ideal en Hotel pasa beach. Je kunt ook langs Club Pineta eb het kleine waterpark (tegenover grand azur) lopen, maar dat is een omweg. Ook kun je met een busje naar het privestrand van het hotel.

Er zijn plannen om het hotel nog groter te maken.

Ja idd, Leuk hotelletje prijs/kwaliteit. Ben er ook al 2 keer geweest en het was altijd even leuk !

@Besmile: die plannen zijn ze al aan het uitvoeren, achter die aparte blok zijn ze nog een blok aan het bouwen. Toen ik er was , was de grond al uitgegraven (2 jaar geleden dus)

ik ben in meivakantie naar pineta park geweest en toen waren ze druk aan t bouwen, maar t was nog niet af :slywink:

susan

Achter green nature zijn ze nog steeds bezig met het bouwen van Green Nature Deluxe!!! Ik heb het op tekening/ fotos gezien en moet zeggen het ziet er leuk en mooi uit:thumbsup::thumbsup::thumbsup:. Het hoofdgebouw en de bijgebouwen staan eral en de meeste kamers zijn klaar. Men is nu bezig met de lobbby, zwembad en het spa gedeelte. Ze hopen einde van het hoogseizoen klaar te zijn.

Ik ben er deze zomer geweest! nooit meer! We zaten in het nieuwe gebouw, die zo ongeveer af was… nog veel kleine dingen die nog gedaan moesten worden, afwerking kennen ze daar helemaal niet haha… en nog 1 verdieping die nog helemaal niet klaar was…
Te weinig personeel voor de mensen van het oude en nieuwe gebouw… 1 groot drama met eten, handdoeken bij zwembad kon je al om 6 uur gaan neerleggen, en het personeel was zoo onvriendelijk…
ik denk over een jaar als alles af is en als er genoeg personeel is… dat het een superhotel is… maar nu nog niet!

Green nature is een zeer goed hotel all-in,als je boekt kun je het beste kamer de luxe boeken alle reisburos geven je verkeerde informatie de luxe kamers is 5 sterren dit komt dat dit een komplete nieuwe bouw is de rest van green nature is 4 sterren let ook goed op met het boeken wand er zitten grote prijs verschillen tussen dit kan je een voordeel van € 400 opleveren, een ding is een na deel van green nature dat zijn de lig bedden,je moet eigelijk s’ochtens al rond half 6 uit je bed anders heb je geen lich plek meer maar dat is simpel op te lossen je geef de badmeester enkele € en s’ochtens staat jou bedje klaar met paresol en handoek maar ik ga nu weer een duik nemen in de zwembaden van green nature waar wij nu weer zijn :cheer:

hallo hier ben ik weer .deze zomer gaan we op reis met 4 kids
reisorganisator ons dit aangeboden omdat we graag terug naar marmaris wilde hebben die badplaats gedaan in turkije in 2006 en was de beste tot nu toe.maar heeft iemand van nu kort geleden nog informatie over green nature want zijn al allemaal redelijk oude berichten die erop staat hopelijk krijg ik reactie.
p.s wij hebben deluxe kamers geboekt en nog vraagje weet er nog iemand wanneer het markt is in marmaris dit ben ik vergeten aja wij zatten de eerste keer in marmaris palace
en favoriete plekje om iets te gaan drinken en lekkerte eten was de van gogh hopelijk bestaan ze nog

vriendelijke groetjes

Nou dat strand daar is waardeloos je ligt met je hoofd op het fietspad.

nou dat is niet zo erg want wij zijn geen strandgangers voor ons is het gewoon ons hotel die telt en zwembaden voor de kids en de stad waar we savonds graag een uitstap maken daarom dak vroeg iemand recent geweest naar dit hotel want marmaris zelf kennen we
dan moet je eens naar sri lanka gaan daar zijn de stranden pas waardeloos 1 maal geen 2 de maal

mvg

echt niemand die recente ervaring heeft met dit hotel ???

Super hotel, waanzinnig goed te eten, ongelooflijk aardig en vriendelijk personeel, geen vraag is teveel. Wifi is alleen in de lobby en niet zo geweldig door de vele gebruikers, maar ja je komt ook niet daarvoor! Schoon, schoon, schoon. Zowel het club gedeelte als het resort gedeelte.
Gooi echter geen fooi in de kistjes die her en der staan, die komen ten goede aan het management en niet de mensen die achter de receptie en op andere locaties staan te werken, geef het persoonlijk. Voor vrouwen alleen is het een prima hotel, prima omgeving, veilig. Ik heb als alleenstaande een geweldige vakantie gehad. Excursie naar de Hamman viel me tegen ( door TUI) kijk eerst maar eens in het hotel die hebben een prachtige Hamman, waar je ook prive kan boeken, iets duurder maar zeker de moeite waard. Excursie naar het binnenland is leuk om te doen. Ik was er een week, dus meerdere excursies heb ik niet gedaan.

ja dat is wel een beetje waar van die kamers, in de boeking is het niet zo goed te zien, het ene is van het oude hotel zeg maar, goedkoper maar goede kamers, de andere in het nieuwe gedeelte heb ik niet gezien. De bedden reserveren heb ik niet zo ervaren maar ik was er dan ook in mei, maar ja over het algemeen is dit gewoon bekend dat het vaak zo gaat. wat je ook beslist, het is een aanrader, ook het eten want dat is onovertrefbaar miz.

• Updated - - -

volgens mij is de markt op donderdag, maar als je daar bent, is het vroeg genoeg om dat te vragen denk ik zo