Hallo!!! Is er hier iemand die bekend is met hotel Club Palm in Marmaris? Op vakantiereiswijzer zijn er geen reacties te vinden, dus hoop dat ik via deze manier wat meer te weten kan komen.
Gr, Jeske ![]()
Hallo!!! Is er hier iemand die bekend is met hotel Club Palm in Marmaris? Op vakantiereiswijzer zijn er geen reacties te vinden, dus hoop dat ik via deze manier wat meer te weten kan komen.
Gr, Jeske ![]()
Hoi,
ik ken iemand die hier is geweest,
ik kan haar wel wat vragen stellen?
wat wil je precies weten?
dit is het internetadres;
www.palmaronline.com
groetjes, kahya
Ow super! Ben erg benieuwd hoe ze het heeft gehad daar. Is het een beetje schoon, het personeel, het eten. Beetje een algemene indruk!
x jeske
Het is er allemaal heel goed, ze gaan er voor de vijfde keer terug, dus dat zegt genoeg!
Het personeel is er ook heel vriendelijk, en met de eigenaar van het hotel hebben ze nog steed contact. Het ligt ongeveer een half uurtje lopen van het centrum. voor meer informatie, kijk op ons forum;
http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/vi…topic.php?t=397
groetjes, kahya
hey jeske, wanneeer ga je, en met welke reisorganisatie???
groetjes, kahya
He Kahya ff offtopic: heb even op jullie forum gekeken, erg leuk!
Groetjes, Diamond
Dank je voor het compliment!
groetjes, kahya
Hoi Kahya! Ik weet nog niet precies wanneer en met welke organisatie ik ga. Ben een beetje aan het rondkijken enzo, en dit hotel zag er erg leuk uit!
Ik heb trouwens nog even op die site gekeken, erg leuk!
Gr, Jeske
Hotel hawaii 1 is ook echt een aanrader!
www.hawaiihotels.com.tr
groetjes, kahya
Hallo,
Kahya bedankt,ik denk dat je mij ermee bedoelt dat je iemand kent die er geweest is.
En ja dat klopt,we gaan 31 mei al voor de 5de keer naar dit hotel/apartement.
En Jeske het is echt een aanrader,de eigenaars zijn heel aardige mensen en het personeel is zeer vriendelijk en het zeer zeker schoon,er word alle dagen gepoetst en om de dag krijg je schone handdoeken en beddegoed(apartement),het hotel is geheel vernieuwd en opgeknapt dat hebben ze pas sinds een jaar erbij.
Ook kun je gebruik maken van beide zwembaden en bars.
Er is een doorgang van het hotel naar de apartementen,ook is er Turksbad en een kapper.
Je kunt er gezellig biljarten en darten en zo is er genoeg te beleven.
Je kunt dit boeken bij HTC reizen of bij Tui-Holland International.
Als je meer wilt weten dan stuur me gerust een mailtje dan beantwoord ik je vragen.
Groetjes,
Margreet
ja margreet, ik bedoel jou! ![]()
wij zouden er dit jaar eerst ook naartoe gaan, maar als je de prijs bij elkaar optelde, kwam je ongeveer op hetzelfde uit als hawaii hotel, dus het wordt dit jaar weer als van ouds voor de vijfde keer hotel hawaii ![]()
groetjes, kahya
Nou, we hebben geboekt hoor! het is club Palm geworden, ga er in augustus lekker 2 weekjes naartoe! Ben erg benieuwd maar heb er zin in!!! Ga ik mei ook een weekje maar dan naar Halici, daar zijn we al eerder geweest maar wilden ook eens wat anders proberen!
Bedankt voor jullie tips enzo!!!
Liefs jeske
hey, wij gaan ook naar club palm dit jaar, vraag me alleen af of dit dicht bij het uitgaanscentrum is, iemand enig idee hoe ver dit lopen/rijden is?
groeten jeroen
zon 20 minuten!
Het oude centrum (met barstreet) is idd op 20 minuten afstand maar je bent zo op de boulevard en daar is ook heel veel te beleven!!!