Ik zal mezelf eerst even voorstellen, want ik ben helemaal nieuw hier! Ik ben Jessica en ik ben 19 jaar. Ik woon in Middelburg (zeeland) en volg de opleiding toerisme. Ik houd dus enorm veel van reizen & wil nog heel veel van de wereld gaan zien. Ben de laatste jaren alleen maar naar Turkije geweest. Dit jaar ga ik naar Rhodos en de maanden juli en augustus ga ik werken in Italië. Ik was niet van plan om naar Turkije te gaan maar nu gaat mijn zus er werken!
Ze is net terug van een vakantie naar Egypte en vertrekt volgende week zaterdag voor ongeveer een half jaar naar Marmaris. Daar gaat ze werken in de miniclub van hotel/resort Green Nature. Kennen jullie dit hotel? Ik heb op de website gekeken en vind het er enorm mooi uitzien! Ik hoop dat ze het er naar haar zin zal hebben (maar dat denk ik wel, vorige zomer heeft ze ook 9 weken in Antalya gezeten) maar zal haar ook zeker missen.
Zijn er hier nog meer mensen die in Turkije gaan werken voor zo’n lange tijd? Of mensen die dit gedaan hebben…? Graag hoor ik jullie ervaringen met werken voor langere tijd in Turkije
Ikzelf ben al 2 x naar Green Nature geweest. juli 2003 en september 2005 !
Ikzelf moet zeggen dat ik 2003 beter vond… Maar het blijft een super hotel ! De reden dat ik het nu minder super vond was omdat de kuisvrouw mijn gsmbatterij zomaar uit mn kamer heeft genomen om haar gsm op te laten, zonder eerst te vragen. En regelmatig hoorden we van mensen dat er dingen verdwenen… Ah ja verder is het een prachtig hotel, en als ik ooit terug naar Marmaris ga dan zal het weer dat hotel zijn! Alleen heb ik mijn hartje verloren in Kusadasi omdat mn vriendje daar werkt en in de zomer dan ook woont !
Tof dat je zus in het animatieteam daar gaat werken want het was laatst dan ook een volledige ramp ! Ze deden niets, ze scholden de toeristen uit en als ze al iets deden dan was het met de volwassenen en de kleinsten moesten zichzelf maar zien te amuseren!
Ik wens je zus véél succes in het hotel en ze zal het zeker naar haar zin hebben ! Ook het eten is er zeer lekker ! (was 1 kg vedikt ;))
greeeeeeeeen nature is een leuke hotel. Ben er ook 2 keer geweest. Zoals sevgilim zei vond ik de animatie van 2003 echt super en die van 2004 was gewwwwwwwwoon niks. Hoop dat je zus daaar een super tijd heeft. In het hotel zitten zo 70% NEderlanders en ook wel belgen en duiters.
Ik heb je even een mailtje gestuurd. Ik ga 25 april naar Marmaris en ik heb van de week een gesprek gehad met de Animatiemanager van o.a. het Green Nature Hotel.
Ik ga misschien dus ook in dit hotel werken, ben benieuwd!
Ik woon en werk in Marmaris, nu bijna een jaar! Vorig seizoen heb ik 7 maanden in Pineta Club Hotel gewerkt als Chief Mini-Club Entertainer van Joker Entertainment, hetzelfde als het buurhotel Green Nature! Ik heb er veel van geleerd en ook wel met plezier gewerkt maar zal nooit meer in een entertainment team gaan werken! Vele Nederlandse meisjes die kwamen zijn niet lang gebleven omdat je met 4 man op een vies klein kamertje slaapt en je werkt van smorgens tot en met snachts, een halve dan vrij in de week en dan betaalde ze je ook nog eens je salaris niet en stuurde ze je van hotel naar hotel wegens personeelstekort! Ik had gelukkig mijn eigen huisje (omdat ik hier dus woon), werkte niet snachts en had een hele dag vrij ook kreeg ik mijn salaris (na lang zeuren) en hoefde ik niet naar andere hotels! Wel moet ik zeggen dat het een hele ervaring was! IK hoop dat het dit jaar allemaal beter is! Ik wens je zus in iedere geval veel succes en als ze ze sterk opstelt lukt het wel, zeker weten, gewoon doorzetten met wat je wilt, 1 hele dag vrij enzo!
**Heel veel groetjes uit İçmeler… **
Jessoe wie is je zus dan? heb je geen foto van ofzo?
Ik ga volgende week 2 weken naar Marmaris toe(green nature), zal ik haar wel de groetjes doen;) van het zomer ga ik zelf 2 maand in Spanje werken.