Hotel Balim Of Hotel Halici ?

Hey mensen,

Wie kan mij helpen? Ik wi dit jaar heeeeeeeeellll graag naar Turkije. Naar Marmaris om precies te zijn! :smiley:
Wie kan mij wat vertellen over de hotels Balim en Halici 1 ?
ik wil graag wat meer weten over de hotels op zich. hoe het eruit ziet en vooral over het ETEN!!! :rolleyes:

Alvast Thnxs

Hoi Erik

Over Balim kan ik je niet veel vertellen, kennissen hebben er 2 weken gezeten, en zij vonden het niets, maar het kan er natuurlijk ook fantastisch zijn, ik weet het niet.

In Halici 1 hebben wij 2 keer gezten, 1 keer 2 en 1 keer 3 weken!
Wij vonden het er prima, al heb ik verleden jaar van kennissen die er al 8 jaar kwamen begrepen dat het wel minder word. Zij zijn dit jaar ergens anders heen gegaan.
Het hotel ligt natuurlijk prima! Dicht bij strand en oude centrum. Maar ook zo dat je in 5 minuten in het nieuwe centrum kunt wezen.

De kamers zijn een beetje klein, en zeker als je aan de achterzijde terecht komt ben je minder blij. Balkons zijn klein, en of je hebt de hele dag zon, of je hebt niets. Er zijn ook kamers die geen balkon hebben.
Ook zijn er 3 persoonskamers, die, als ze niet besproken zijn ook voor 2 personen gegeven worden, en die hebben onze voorkeur. Ze hebben de nummers 107-118. Zij zitten in het lage gedeelte van het hotel, en je ziet de zee liggen, en hebt verder uitzicht op de poort en de tuin.
Het eten is goed maar niets bijzonders, wat er aan fruit over is(en daar zit weinig afwisseling in) krijg je 's ochtends bij het ontbijt, en dat wisselt ook niet echt.
Je kon, toen wij er waren voor 30 gulden per week een heel klein koelkastje huren en das wel prettig, kun je ook vleeswaren ofzo halen en je ontbijt wat afwisselend maken, en je hebt koel drinken op je kamer, want beneden weten ze de prijzen!! Das ook het nadeel bij halfprnsion, de maaltijd is goedkoop het drinken duur, en dus kon je net zo goed in het centrum eten.

Om te voorkomen dat het erg negatief klinkt, wij zouden er weer heen gaan, we weten wat we krijgen, en met alleen ontbijt is voor ons genoeg.

Succes met kiezen
Annemiek

Balim is een goed hotel, alles goe verzorgt, en het eten is ook gewoon normaal. Niet bijzonder uitgebreid, maar daarvooor moet je in Turkije ook in een 4 of 5 sterren hotel zijn! Het is gewoon goed!

kahya