Halici Holiday Village, Marmaris

:stuck_out_tongue: heb geboekt voor juli in dit hotel. een vriendin van mij is hier geweest, en vond het geweldig. vandaar dat wij over de streep gingen.
nu is mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben in dit hotel, of mensen die hier mischien ook heen gaan?

grtz, bianca

Is een heel leuk hotel! Ziet er heel gezellig uit, best groot, super uitzicht. Wel veel trappen! Er zitten veel jongeren, leuk zwembad erbij, kamers zijn ook goed, je zit niet te dicht op elkaar dus hebt wel n beetje privacy.

leuk om te horen, ik had op reis wijzer ook al wel best veel positieve reacties gevonden (ook wel negatieve)
wij gaan met 2 kids van 8 en 11. en van de trappen had ik al begrepen dat je een goede conditie moet hebben, haha.

grtz bianca

Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw. Wij gaan ook naar halici holiday village hotel. Wij gaan in een familiekamer. Maar nu lees ik dat de familiekamers aan de overkant van de straat liggen.Wie heeft er meer in een familiekamer gezeten, en hoe beviel het hotel? Ik lees positieve en negatieve berichten. Ik ben dus zeer benieuwd.

hoi,

wij gaan in juli, en wij hebben ook een familie kamer geboekt. vorig jaar zijn we in tunesie geweest, en daar had je ook allemaal huisjes. daar kregen we een familiekamer, in een groot gebouw. maar het was er super netjes.
ik heb ook al wel eens gehoord dat de familiekamers helemaal beneden waren, dus dat je dan steeds al die trappen op moet lopen. maar ja dat er trappen waren dat wisten we van te voren, en we moeten eerst maar eens afwachten.
volgens een vriendin van mij is het er gewoon top!

groetjes bianca

wil je me laten weten hoe het jullie is bevallen?

:smiley: wanneer gaan jullie hier heen dan?

ik ga van de week even de vakantiefoto`s bij mijn vriendin bekijken. dan zie je toch meer dan in die standaard reisgidsen.
ik heb wel gehoord dat de hamam heel leuk is. en het is aan te raden om dat de eerste dag te doen, want dan krijg je een mooier bruin kleurtje.

waar hebben jullie eigenlijk geboekt? wij bij thomas cook.

grtz

Wij gaan 22 aug pas. Mijn dochters zijn vorig jaar ook in marmaris geweest, die vonden het schitterend. maar die zijn in een ander appartement geweest. Die zijn ook in een badhuis geweest en zich helemaal laten schrubben en masseren. Maar dat gaat er soms wel hard aan toe.Maar wel lekker.

Gr Hennie

O ja, wij hebben het bij neckerman geboekt. Was een beetje goedkoper.

Denk dat het vooral veel, heel veel jongeren zijn op Halici ivm met de prijs kwaliteits verhouding. Het is gewoon (bijna) de goekoopste uit de gidsen en de kwaliteit is red tot goed. Welke jongeren zijn er in de periode 9 t/m 24 aug. nog meer?

wij gaan hier heen van 9 t/m 16 juli heen met 25 man… dat wordt dus zuipen van 0800 tot 22.30 :blink:

dus mensen jullie kunnen nog annuleren :smiley:

de familie kamers aan de overkant van het hotel zijn ook goed, en hebben ook een zwembad erbij! dit terwijl het hotel slechts op 50 meter afstand ligt, dus geen probleem!

gezopen wordt er zeker haha en de nodige hollandse herrie zal ook boven de moskee’s uitklinken :wink: whaha gekkenhuis :smiley:

hallo, wie gaan er naar Hotel Halici 1 ?

ben er 2 keer geweest!!

en hoe was het daar?
kan je er wat over vertellen?
zijn het egt zo veel trappen?

Ik kan me dat niet zo erg herrineren. Ja er waren trappen. Als je binnenkomt is er een trap. Om naar de etages te gaan zijn er trappen, er is ook een lift. De gangen die kan ik me wel herrineren, die zijn lang!!!

Het was er prima, lekker dicht bij alles: de markt, het strand, het centrum.
De laatste jaren schijnt het er iets minder te zijn geworden en de kennissen van ons, die er al 10 jaar kwamen zijn het laatste jaar ergens anders heen gegaan.
Kamers zijn klein, de balkonnen ook, maar wel compleet en goed. Vraag asl voorkeurnummers: 107 t/m 112 en 113 t/m 118. Dat zijn de 3 pers kamers en die liggen gunstiger en hebben grotere balkons.
Schoonmaak prima, zwembad goed, bedjes iets minder. Zijn van hout en dan kun je er een matrasje op pakken. Ze zijn alleen te laag bij de grond.

Je gaat er vast een heerlijke tijd beleven, en anders wel in Marmaris zelf!!!

Groetjes
Annemiek

oke dank je wel voor de info
en het zal vast wel lukken

dagdag,
Wij gaan van 12 t/19 juli naar halici holiday village :smiley: met 4 meiden. Onwijs veel zin in!

ben net terug en heb het er erg naar mijn zin gehad. de trappen zijn vervelend als je helemaal boven zit! vooral als het zo warm is als afgelopen week. maar wij zaten gelukkig beneden.
het was wel heel vervelend dat er een paar keer helemaal geen water was. en de stroom viel geregeld uit.
maar evengoed hebben wij veel lol gehad. het eten is matig, veel salade en keus uit 2 warme gerechten. maar je kan altijd vragen of ze patat voor je bakken.