Wie is er in hotel Halici 1 geweest? En kan /wil mijn zijn ervaringen vertellen?
Alvast bedankt
Wie is er in hotel Halici 1 geweest? En kan /wil mijn zijn ervaringen vertellen?
Alvast bedankt
Leuk hotel ben er zelf 5x geweest. Wel gehorig.
Het ligt dicht bij het centrum en het strand (ong 5 min lopen).
Nette kamers. Het personeel is vriendelijk.
's ochtends ontbijtbuffet en 's avonds ook buffet, waarvan de kok ook een warm gerecht staat klaar te maken. Zwembad was netjes en er is een bar.
Alleen jammer: Geen animatie en koelkast op de kamer!
Voordeel: wel een airco bij de prijs in.
Ook wij zijn er diverse keren geweest, wel een poosje geleden voor het laatst(2001)
Toendertijd kon je een minibar huren(was wel duur) op de kamer. Het was er mooi, ontbijt eenvoudig maar goed(turks georienteerd) en de ligging perfect!!!(alles bij de hand, winkels, strand, markt, 5 min lopen van het oude centrum)
Wij hadden alleen het ontbijt erbij
Hoi!
Ik ben hier vorig jaar voor het eerst geweest.En als het aan mij ligt ook niet voor de laatste keer.Ondanks dat de beoordelingen goed waren.Waren ik en mijn vriendin toch een beetje heuverig omdat het een 2 sterren hotel was en wij toch vaker het advies hadden gekregen om minstens 4 sterren te nemen.Nou ik heb totaal geen spijt!Het eten was eenvoudig maar echt niet te klagen hoor.Ik ben echt wat een boer niet kent eet ie niet.Er was altijd wel iets wat ik lusten.Vriendelijk personeel,iedereen maakte wel ff een praatje met je.Ligt centraal,alles was wel op loop afstand te doen.Door de tuin lopen en je staat al zowat op de boulevard.Kamers eenvoudig maar schoon!!
Gr,Diaan
Ik kom al 5 jaar lang meerdere keren per jaar in Halici 1.
Dit hotel draait vooral in de maanden mei & juni en september op vaste hotelgasten.
Ik ben er inmiddels ook al wel minimaal 12 keer geweest.
Alles is op loopafstand strand is 400 meter, pinautomaat, en boulevard ook de oude haven is op 10 minuten afstand lopen.
Goed zwembad en mooie tuin en het personeel werkt daar elk jaar en is zeer vriendelijk en spreekt een aardig woordje nederlands.
In de maanden juli en augustus is het voor een jongeren hotel.
Het ontbijt is typische turks, net zoals het avondeten.
Ik ontbijt altijd in het hotel, maar voor het avondeten gaan we altijd lekker buiten het hotel eten. (het avondeten is niet zo heel erg goed)
De kamers zijn voorzien van airco, fohn en 2 bedden niet ruim maar wordt goed schoongehouden kortom als je voor de perfecte ligging gaat en alleen het hotel gebruikt om te slapen en te eten is het prima te doen!