Ervaringen met de badplaats Marmaris

Hai allemaal,

Dit jaar ga ik naar Marmaris. Nou heb ik in de gangen gehoord dat Marmaris een stuk duurder is als Side. Klopt dat?

Ik ga trouwens naar Halici Holiday village. Is er iemand geweest die er iets meer over kan vertellen??

Groetjes Anja enneā€¦

:smiley: thanx

Ik persoonlijk vond Marmaris wel wat duurder dan Sideā€¦ maar het blijft altijd goedkoper dan NL!!!

Fijne reis alvast!

Wanneer ga je?

Ik ga van 15-7 tm 26 -7!

Lekker zeg! Dan zien we elkaar vast nog wel een keer rondlopen

Ik kan er niet echt over oordelen of het een duurder is dan het ander, ben ik beide plaatsen geweest, en eerlijk gezegd vond ik ze beiden even duurā€¦Alanya is wat goedkoper, als je tenminste weet waar je moet zijn.

ben ook in die periode in halici holiday :wink:

Hoi! of marmaris duurder is dan andere plaatsen weetik niet, ben dit jaar voor het eerst naar turkije geweest. wat ik je wel kan vertellen is dat het echt SUPER is! wij zaten in halici 1, dat is volgens mij van dezelfd eigenaar ofzo. en het was een leuk hotel, zeker de mensen die er werken. hoop dat dat ook in halici village is! Maar als je naar winkeltjes gaat valt er best af te dingen hoor, en als lukt het in de ene niet voor de prijs die je wil, de buurman heeft waarschijnlijk hetzelfde liggen.

veel plezier!! ik zou willen dat ik in een koffer paste :slight_smile:

groetjes, Leoni

Haha! nou heb wel aardig grote koffer hoor :tongue:
maar ben benieuwd hoe t me in marmaris gaat bevalleā€¦
dat afdingen was in alanya vorig jaar ook wel zo jaa .

Marmaris! Ik ga vantjaar naar marmaris met een stel vrienden! We gaan naar appartement sebnem? Is marmaris duur vergeleken met nederland! Of schild het niet veel? robin

marmaris is het leukste wat mij kon overkomen.ik heb daar mijn liefdee leren kennen!!!

Net terug van een super vakantie in Marmaris. Ik zat in het gezellige appartementen complex club Amaris. echt een aanrader en super relaxt personeel!:vak02: