Jongeren Plaats

Wij willen met de vrienden op vakantie in turkije komende zomer. Maar wat is nou de mooiste stad/plaats in turkije voor jongeren tussen de 17 en 20. Ik hoorde al dat alanya mooi was. Maar ik zag ook veel over Marmaris. Dus reageer en vertel je ervaringen!!

ik vind zelf marmaris leuker dan Alanya. Ik ben in beide plaatsen 2 keer geweest. ALs van Salou van spanje je houdt dan moet je naar ALanya gaan want Dat is het ‘’ Salou van turkije ''geworden, wat vele mensen zeggen.

Ik vind marmaris leuker omdat het wat kleiner is dan alanya en ik vind het gezelliger in marmaris. HEb twee supers vakantie en gezellige vkanties gehad in Marmaris. Alanya heb ik ook wel een leuke vkantie gehad, maar niet zo super+ gezellig als marmaris. hihihi. :smiley:

groetjes besmile

Heb zonet ook al ff gereageerd op de poll. Ik ga 100% voor Alanya! Je vind er alles wat je zoekt! Mooi strand, veel restaurantjes/terrasjes/barretjes/discotheken enz. Leuke excursies (jeepsafari, bootocht, alhoewel je die overal kunt doen in Turkije).

In ieder geval veel succes met kiezen!

Groetjes, Diamond

Originally posted by besmile@03-01-2005, 20:08:08
** ik vind zelf marmaris leuker dan Alanya. Ik ben in beide plaatsen 2 keer geweest. ALs van Salou van spanje je houdt dan moet je naar ALanya gaan want Dat is het ‘’ Salou van turkije ''geworden, wat vele mensen zeggen.

Ik vind marmaris leuker omdat het wat kleiner is dan alanya en ik vind het gezelliger in marmaris. HEb twee supers vakantie en gezellige vkanties gehad in Marmaris. Alanya heb ik ook wel een leuke vkantie gehad, maar niet zo super+ gezellig als marmaris. hihihi. :smiley:

groetjes besmile **

ja vorig jaar zelf in salou geweest… was hardstikke mooi… maar het wordt moeilijk zo als de meningen verschillend zijn

Ehmmm als je Salou mooi vindt dan val je van alle plaatsen in Turkije volgens mij wel achterover!! Ik ben ook in Salou geweest en dat is echt alleen maar uitgaan, uitgaan en uitgaan. Heb het er echt top gehad hoor toen maar Gumbet vond ik 100 x gaver. Alleen denk ik voor jullie leeftijd dat je echt voor Marmaris moet kiezen, ben er zelf niet geweest maar ik heb in een reisburo gewerkt en veel van jullie leeftijd gaan daarheen, ik denk succes gegarandeerd!! Boeken die handel!!!

Het is zeker een verschil van mening. Ik ben in Marmaris, Alanya en Gümbet geweest. Gümbet was zeker het leukste, maar in Marmaris heb ik het ook naar m’n zin gehad en Alanya had ook leuke dingen. Kan dus niet kiezen, overal heb ik het leuk gehad en naar Gümbet en Marmaris ga ik zeker nog eens terug. :slight_smile:

tja, ik heb mijn hart verloren aan Side. Maar dat is geen jongerenstad. Het is gewoon een leuk plaatsje, nog redelijk rustig (begint al minder te worden) met hopen leuke winkeltjes, barretjes, restaurantjes en weet ik veel wat :slight_smile:

maar als je wilt feesten en uitgaan en weet ik veel wat, is dat niet de plaats

Originally posted by nur@03-01-2005, 21:39:19
**tja, ik heb mijn hart verloren aan Side. Maar dat is geen jongerenstad. Het is gewoon een leuk plaatsje, nog redelijk rustig (begint al minder te worden) met hopen leuke winkeltjes, barretjes, restaurantjes en weet ik veel wat :slight_smile:

maar als je wilt feesten en uitgaan en weet ik veel wat, is dat niet de plaats**

Nou in Side zelf is het feesten niet echt super inderdaad, maar tussen Side en Kumkoy zitten toch wel een aantal grotere bardancings waar je best heel leuk kunt feesten, maar het is inderdaad denk ik niet de meest geschikte plaats voor jonge party animals :slight_smile:

Hebben jullie inmiddels al een keuze kunnen maken uit alle goede aanbevelingen?? :smiley:

Groetjes, Diamond

waarom Alanya of Marmaris? Bodrum met plaats Gumbet moet ook erg mooi zijn om te gaan stappen.

Ik zelf vind Marmaris erg leuk, qua omgeving maar ook het uitgaan is daar super. Barstreet is in 1 woord geweldig. Overdags lekker bijkomen op een zeilboot. Heerlijk!

Ben wel benieuwd wat jullie uiteindelijk hebben gekozen! Laat je het nog ff weten?

Groetjes, Diamond