Ik wil van de zomer met 3 vriendinnen misschien naar Turkije. We zijn 4 vlotte meiden van 30 t/m 35 jr en houden van zon,strand,zee…en uitgaan! Om tussen jong & oud publiek te staan leuk!Maar in een 2e Salou of Chesonissos hebben we geen zin in.
Iemand ervaring met 1 van de turkse badplaatsen?Marmaris,Alanya,Antalya bv?
Leuk idee! Turkije biedt vollop zon, zee en strand en mogelijkheden te over om gezellig uit te gaan. Ik ben zelf nooit uitgeweest tijdens het zomerseizoen in Alanya.
Wel in Marmaris en Bodrum. Mijn ervaring is, dat jong en oud makkelijk samen gaan. Gezellig dansen en veel gouwe ouwe.
Met name in het centrum van de grotere steden heb je enkele hippe, moderne discotheken vergelijkbaar met Nederland.
Echter, met name in de kleinere badplaatsen, of in de zijstraatjes van het centrum heb je veel bars, waar na 11-en niemand meer aan hun tafeltje zit. Het hele gezin danst mee, paps en mams gaan terug naar het hotel en ‘jeugd’ danst lekker door.
Het belangrijkste is dat je lol hebt!!
Ikzelf ben helemaal weg van Gumbet. Niet zo duur als Bodrum, maar dichtbij genoeg om de bloemmetjes een paar avonden buiten te zetten en voor de avonden daar tussenin ga je gezellig wat drinken in een bar in Gumbet zelf… De muziek is gangbaar, de drankjes betaalbaar en iedereen heeft het naar hun zin.
Alanya staat bekend om haar vele uitgaansmogelijkheden…Daar is zeker genoeg te beleven, ook buiten het uitgaan om! Je hebt in de haven een hele rits bars, en iets buiten de stad ook meerdere grote openlucht disco´s
Dat is waar ook Bodrum heb je ook nog.Totaal vergeten…Iid wel eens verhalen over gehoord.De jetset van Turkije?Ja wij houden van alles van een leuk danscafetje,discotheek of een groot feest.Gewoon die voetjes van de vloer.En idd als je maar lol hebt…Je vakantie moet je toch zelf maken.En het maakt ons ook niet uit jong en oud heb je hier ook.Maar om nou op een bestemming te zitten waar het grootste gros 16,17 is daar voelen we ons ietsjes te oud voor hihi.
Hai Eylem!:zon02:
We gaan zeker overdag wat doen hoor.Dat las ik ja,alleen waar het ons om gaat is dat we niet alleen tussen al te jong publiek staan.Alleen maar zeg maar…Vorig jaar adviseerde een reisburo mn 34 jarige vriendin Chesonissos aan…Had ze erg veel spijt van.Alleen las ik dat alles in Alanya 2.00/3.00 sluit???
nou als je van een danscafeetje houdt, maar ook van een disco en een feest, dan zit je in Turkije wel goed hoor!! Wanneer ga je precies eigenlijk?? rond eind juni is er overal natuurlijk veel jeugd dat net geslaagd is en in het hoogseizoen natuurlijk ook veel.
Mijn ervaringen met Marmaris en Bodrum/ Gumbet is lekker gemixt! Overigens heb je ook nog Kusadasi he? om de keuze nog moeilijker te maken.
OKe dus toch wel tot 5.00…vinden wij niet erg hoor;)
Kusadasi was ik niet vergeten hihi.Maar mn vriendin is daar al 2x geweest.Mn moeder zei ook dat Marmaris geweldig was,alleen hoe het uitgaan was wist ze niet.Een exacte datum hebben we nog niet.Mn vriendin moet maandag eerst nog gaan vragen wanneer ze weg kan.Maar zelf zat ik toch wel te denken aan Juli/Aug.Wat ik hoorde is het daarna een beetje einde seizoen…Maar jouw ervaring Bloem dat Bodrum en Marmaris gemixt is…is dat ook in het hoogseizoen?
Marmaris is erg leuk qua uitgaan
een hele grote lange straat (barstreet) 2 keer zo groot vergelijkbaar met Kusa…
Leuk voor jong/tussen/ouder. Oud gaat meestal op een terrasje zitten hihi!!!
voor diegene die gümbet goed kennen…er is wel het een en ander veranderd hoor.
de eigenaar van de x bar heeft een nieuwe bar geopend in barstreet meer gericht op de ‘’ rijpere’’ dus niet geschikt voor de pubers die in x bar komen verder als alles goed gaat met de bouw zijn we ook een openlucht nachtclub rijker en ook nieuw de’ bacardi beach club’ kijk maar op hyves daar vind je er meer over vind zelf gümbet nog altijd leuk om te stappen
tis een tijdje geleden dat ik in Gumbet was, maar vermaakt me altijd wel. en ben geen 16.
ik ben nog nooit in het hoogseizoen naar Turkije geweest, dus dat zou ik niet weten, maar het lijkt me dat je je overal wel gaat vermaken
En hoe moet ik dan zoeken?Want via Barcardi Beach Club vind ik niks…Onder Gumbet?Nou die openlucht discotheken klinken naar mijn idee sowieso al goed hihi.Voor mij persoonlijk word het er niet gemakkelijker op om een keuze te maken hihi.Ga jullie tips allemaal in de groep gooien!
Oke ik ga snel kijken.Mn vriendin hoorde dat ze waarschijnlijk in de periode van 22 juni t/m 12 juli vrij is.Vandaag nog ff navragen…Dus dat gaat opschieten worden!!hihi
Weekje daar vind ik leuk om bij te komen, zelf dit jaar weer in Asarlik Beach, maar je kan het toch niet echt vergelijken met de club-hotspots. Dit jaar voor mij de States, NY & Cali
Gumbet is top, ben zelf 32 jaar ben er al een paar jaar geweest.
Maar ben ook erg makkelijk om het mezelf naar me zin te maken.
X- bar is zeker zeer jong publiek maar ben er toch een paar nachten helemaal losss gegaan haha
En een heerlijke boottrip om weer bij te komen van de lange nachten. Lekker eten en een heerlijk gezellig strand.
En wil je wat meer luxe. dan lekker met 1 van de busjes naar Bodrum.
Rijden continue en taxi’s ook ( 10 a 15 min rijden)
Ben er over 10 dagen weer voor 2 weken heerlijk.
Me vriend opzoeken, heb hem zoooooooo gemist
Ben net een weekje terug uit Marmaris…Ik en mn vriendin hebben het helemaal naar onze zin gehad.Beetje verliefd geworden op het land.Ik zou zo weer mn koffers gaan pakken!Had jaren geleden die richting al op moeten gaan…Heerlijk weer natuurlijk,vriendelijke/gemoedelijke mensen…Overal wel ff een praatje…ze zagen me ook voor een turkse aan.Wat ik nu onderhand wel een beetje gewend bent:biggrin:Mij zien ze opzeker terug!We zijn al een beetje aan het uitvogelen wanneer we weer kunnen;)