Welke badplaats heeft de voorkeur dit seizoen?

Beste lezers,

Graag hoor ik van jullie waar jullie naar geboekt hebben dit seizoen,mede om een beeld te krijgen,of er dit seizoen veranderingen zijn qua gebied.
Is de westkust meer in trek dan de westkust?enz.

Bij het kiezen van"anders"gaarne de naam van de desbetreffende badplaats.

Bij voorbaat dank voor de medewerking,

Groetjes,

Hans.

Beetje jammer dat Marmaris er niet bij staat hooor!!!:wink:

Sorry,

Verholpen…

Hans.

hahaha Moooi!!!:D:D

Ik ga dus naar Kusa…wil er tenminste 1 keer per jaar heen. Mn thuis daar… (hier ook denk ik hii)

dit jaar voor het eerst naar Kemer. het is wel 4e keer dat ik richting de turkse riviera ga.

1x in kusadasi, 1x marmaris, 1x icmeler, 2x Bodrum/gumbet geweest, en nu dan turgutreis. Vindt het toch leuk om elke keer naar andere plaats te gaan (behalve bodrum dan!).
De turkse gastvrijheid vind je overal! Gelukkig denkt partner er ook zo over.
31 juli gaan we!:dag:

ondenkbaar om WEL naar Turkije te gaan en NIET naar mn vrienden… nee nee…
helaas is het daarom nog steeds niet van een blue cruise gekomen of de cappadocie trip… hihi…
ach, allicht ooit nog eens een x

Moeten nog wel boeken maar zijn dit jaar van plan naar Fethiye te gaan. Wil er al jaren heen, de omgeving moet zo mooi zijn en er is heel veel te zien in de buurt. En als er niets meer vrij is dan gaat het wss Alanya worden.

Ben al op een aantal plaatsen geweest, maar de laatste jaren verblijf ik steeds in Side. Van daar uit wel trips gemaakt. Ook naar Cappadocië.
Misschien van de zomer nog even een aantal dagen naar Alanya om E’s broer te bezoeken.

Zijn 3 jaar in bodrum geweest en de laatste 3 jaar Turgutreis. Dit bevalt ons prima, het is er gezellig druk en voelt als thuiskomen.

gaan dit jaar rondreizen: bodrum, fethiye, kemer, belek, antalya, side, alanya… :smiley: verder heb k bijna alles al gezien :wink: maar kan er nooit genoeg van krijgen!

1x Bodrum, was erg gezellig en is ons goed bevallen.

1x Aksu, ik vond het persoonlijk niks, groot hotel en Antalya dat trekt mij niet.

4x Turgutreis, super ik vind het echt een gezellig plaatsje en alles redelijk in de buurt bodrum,torba enz

we gaan al 4 jaar naar dalyan, dit jaar ff niet maar volgend jaar zeker weer. we zullen ook wel heel vaak terug gaan naar dalyan:hihi:

Marmaris!!!

Gümbet!!! Heb Bodrum aangeklikt… want ja daar hoort gumbet bij!

Ik ga ook weer naar Turgutreis. Dat heeft HET gewoon voor mij (en ook voor al 3 anderen las ik). Super !!

1x Alanya ooststrand
1x Alanya Ulas
1x Mahmutlar
1x Torba
1x Bodrum
1x Side
1x Marmaris
nu weer naar Alanya, Kleopatrastrand.

Heb gekozen voor anders, omdat ik dit jaar niet naar turkije ga, maar naar kreta

1 x Istanbul
1 x Belek
1 x Davutlar (net buiten Kusadasi)
2 x Bodrum/Turgutreis
1 x Marmaris
1 x Kemer

En dit jaar Side. Ben hier tijdens mijn vakantie in Belek ooit wel eens 1 dag geweest, nu een hele week :vak02: Turgutreis is tot nu toe mijn favoriet, maar het hotel waar we altijd zaten (Aegean Dream) is dit jaar ineens een behoorlijk stuk duurder geworden, dus dat was nu voor het hoogseizoen geen optie (we gaan 18 augustus).