1x alanya
1x antalya
2x marmaris
1x Aksaray
Heel veel Alanya
1x Marmaris
1x Fethiye
1x Dalyan
1x Ülüdeniz
1x Kas
Ik heb namelijk een reisje langs de kust gemaakt van Alanya naar Marmaris. Uiteraard hebben we wat overnachtingen gehad en wat plaatsjes bezocht.
Ik ben dit jaar naar Istanbul geweest en al 2x in Kusadasi, in oktober wordt het de 3e keer Kusadasi voor dit jaar.
1 x Torba 1 x Gumbet 3 x Turgutreis en volgend jaar gaan we weer
ondanks dat mn relatie gestrand is in Gümbet heb ik een geweldige tijd in Gümbet gehad. met leuke mensen. Ik wil terug!!
1 x Kusadasi
2 x Bodrum
2 x Gumbet
1 x Marmaris
3 x side
3 x Turgutreis
Turgutreis (Aegean Dream) heeft voor mij alles wat een goed vakantie moet hebben. Ligt wel wat ver van Bodrum, maar dat nemen we er graag bij. Turgutreis is ook een heel leuk stadje
Voor mij uiteraard Marmaris met als goeie 2e Istanbul. Maar dat zijn dan ook de enige 2 plaatsen waar ik geweest ben.Mijn man en ik hebben al wel besloten dat we de komende jaren wat meer willen gaan zien van Turkije maar dan vanuit Marmaris. We gaan daar gewoon eens in een bus stappen en kijken wel waar we uit komen. Vast allemaal mooi om te zien, dus ben benieuwd.
Wij gaan dit najaar naar Ölüdeniz. Heb even genoeg Alanya gezien de afgelopen jaren, en Ölüdeniz is erg leuk, zeker in de herfstvakantie, rustig, lekker weer maar niet te heet.
Meref
Zitten we vlak bij elkaar in de buurt dan, wij gaan in de herfstvakantie naar Fethiye.
@Marion: leuk! Wij gaan zeker ook naar Fethiye, in ieder geval om een auto te huren. We willen wat uitstapjes maken, oa naar Kas, de verlaten stad bij Oludeniz en nog wat andere dingetjes.
Mijn overzichtje is overigens:
3 x Ankara (en het dorp van mijn schoonfamilie)
1 x Oludeniz
6 x Alanya (1 x Mahmutlar, 1 x Konakli, 4 x centrum)
Heb weer eens een heel lijstje wat ik wil gaan zien. Fethiye, Vlindervallei, Oludeniz, Kaya koyu, Xanthos, Letoon, Tlos, Saklikent Canyon.
Wordt krap in een weekje maar hebben we altijd een reden om terug te gaan he :nod:
ennnnn luhmucun eten in kalkan!! voor 1 ytl!! de lekkerste ever!!
Ik zal mijn overzicht er ook nog even zetten!!
1x marmaris
1x icmeler
1x fethiye
1x foça/izmir
1x istanbul
1x side
1x alara/alanya
13x gümbet
Dan ook ik maar mn lijstje(voor zover ik me kan herinneren)
8 x Alanya
7 x Marmaris
1 x Gümbet en
8 x Kusadasi…
En we zijn we het nog niet zat haha
![]()
Ik weet ook niet of ik het goed heb gedaan… Was ervan overtuigd dat ik vaker ben geweest… Maar kan er niet meer op komen!
Ik heb voor Kusadasi gekozen.
Mooie stranden hier en daar en een gezelige binnenstad.
O ja…
2 x Alanya
1 x Kusadasi
En binnenkort voor het eerst naar Gumbet.
Ik woon al weer 17 jaar in Alanya. Bevalt me nog steeds erg goed. Toch heb ik Turkije vanuit alle windstreken bekeken. Indien ik behoorlijk werk zou kunnen vinden in Oost-Turkije dan was dat mijn geliefde stek.
turgutreis
alanya
Ik ben helemaal verliefd geworden op de plaats FETHIYE
! Prachtige natuur! Öludeniz is trouwens ook gezellig!
Groetjes van Lydia