Jouw favoriete plaats in Turkije ?

Waar kom jij nou echt het liefst in Turkije en waarom ?

:dag:.

Ik vind zelf Alanya erg leuk… Haha mede omdat ik Askim daar heb leren kennen… En het zal denk ik overal in Turkije wel leuk zijn. Maar ik vond de mensen de sfeer de bars discotheken er erg gezellig ! Vooral Qeeuns graden vond ik erg leuk !

Ik zelf via Bodrum echt geweldig… Relaxt sfeertje, mooie witte huisjes, lieve mensen… :slight_smile:

Ik zou het niet weten =( , ben enkel nog maar in Side/ Manavgat en Marmaris geweest =D
maar van die 2 vond ik Marmaris toch het mooist en gezelligst, het uitzicht alleen al, hmm!

IZMIR!!! Ja toch wel Izmir, niet dat het een mooie stad is dat vindt ik niet maar het is wel ECHT een stad, en het is heel leuk om gewoon midden in een stad aan zee te zitten!!! Daarnaast heb je in Izmir ook allerlei kleine badplaatsen waar het toerisme nog niet zo heel erg is, dus gezellig druk met mooie strandjes zoal Gumulder & Ozdere, het mooie Seferisa en niet te vergeten CESME dus ja voor mij toch echt IZMIR want het heeft in mijn ogen alles!!! Je kan en naar de stad in de avond gezellig naar de disco en uit eten, en met een half uurtje zit je in de leukste badplaatsen, en lig je met je kont op het strand!!

Istanbul…zowizo. Ik heb er geen woorden voor eigenlijk. Deze stad is tot in mijn aderen doorgedrongen, het was liefde op het eerste gezicht. Als je me laat doen krijg ik hier voor ik het weet een hele lange, heel gepassioneerde tekst gewoon over Istanbul. Ik hou van haar mensen, haar gebouwen, moskees, parken, bosphorus, zee, eten, waterpijpcafeetjes, sneeuw, zon, bazaars, alles, echt alles. Ooit ga ik er naar toe met de bedoeling om nooit meer terug te keren…

En op een mooie tweede plaats komt toch wel bodrum, daar is het gewoon paradijs op aarde hihi. Als ik een tip mag geven :blush: als je naar bodrum gaat, ga dan naar het ‘Club voyage torba’ hotel. geweldig…En bar street, daar is het heel leuk uitgaan hihi :smiley:

Pookie ga jij dan echt uit in Bodrum? White house enzo?

Cynthia: Ja vorig jaar ben ik toevallig nog in White house geweest :smiley: Wel gezellig daar…het was met een groepje van het hotel en één animator, waar ik nog ruzie mee heb gehad ook hahaha. Maar ik moet wel zeggen dat ik ben geschrokken, meisjes zonder onderbroeken op tafel enzo en je kan bijna letterlijk gewoon in het midden van de dansvloer…je weet wel :smiley:

Hahaha dan zou je voor de grap eens naar Gümbet moeten gaan naar de (se)X-bar… Dat is nog veel erger! Daar is White house nog netjes bij :wink:

Cynthia: jaaa die bedoelde ik! oooppss:D Heb hun even door elkaar gehaald hoe komt dat nou :smiley: X-bar…God daar schrok ik dus zo hard! :smiley: het gaat er daar echt wel…hard aan toe hahaha

Haha vreselijk he! En dan te bedenken dat ik daar 3 jaar lang bijna elke vakantie elke avond kwam met mijn ex… :wink: Haha maar wij zaten meestal boven op die bankjes die buiten staan… :slight_smile: :wink:

hahaha :smiley: Ik ben er maar één keer geweest, de volgende keer ging ik dus naar White house :D.
Dat is daar echt…ranzig gewoon, echt vuil :smiley: maar ik vond het er wel gezellig en goede muziek!
Ik wil graag eens naar Halikarnas maar ik weet niet waar dat ligt :stuck_out_tongue:

als je dan bij White House bent dan moet je nog verder doorlopen, echt aan het einde van barstreet zit Halikarnass…

En x-bar is ranzig inderdaad… ze doen het daar zelfs in de wc’s… en ik weet dat er na sluitingstijd ook wel het een en ander gebeurd daar in die bar… :wink:

Bedankt, die ga ik zeker dit jaar eens doen dan…

Ja en vriend van mij heeft daar ook vanalles uitgespookt :stuck_out_tongue: En sorry maar wat bedoel je dan na sluitingstijd?

Om 5 uur ofzo gaat de x-bar dicht… en blijven er vaak nog een aantal meisjes achter… en wat er dan gebeurd kun je wel raden denk ik!

Jeetje, als ik dat hier allemaal lees, moet ik zeggen dat ik erg schrik! Ik weet wel dat er vaak dergelijke dingen gebeuren, maar letterlijk open en bloot !!! Ai ai!!!

Mijn favoriete plek in Turkije is Kusadasi. Nu, ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, aangezien het tot nu toe mijn enige bestemming is. Ik ben al 2 maal in Kusadasi geweest, en ik vind het er gewoon heerlijk en fantastisch! Over 3 weken ga ik voor mijn 3e maal en kan er maar niet genoeg van krijgen. Ooit zal ik wel eens een andere bestemming kiezen, maar voorlopig heb ik het daar erg naar m’n zin. Alles is dichtbij (hotel, uitgaansbuurts, winkeltjes, strand, …) en aangezien ik er al paar keer ben geweest ken ik er ook een aantal mensen, dus dan is het terugzien altijd heel fijn. Ik tel echt de dagen af!!! Dan ben ik er weer :slight_smile:

Roosje, zal eens gaan kijken of wij de kamers naast elkaar hebben… Jij had ook zeezicht toch :wink:

Idd Cynthia, klopt! Dat zou best grappig zijn als we naast elkaar zouden zitten! Hahah! Het komt steeds dichterbij hé meis! Ik kan haast niet wachten, maar ik denk dat het voor jou nog erger moet zijn door je askim die je EINDELIJK terug zult zien!!!

Pffff ja… het voelt nog heel ver weg… Vlieg vrijdag over een week pas heen… en vanaf maandag de 14e ben ik in het hotel… En we wachten al 5.5maanden… Dus deze paar dagen kunnen er ook nog wel bij… Maar het is wel super onwerkelijk hoor!!!

Heb je geen facebook ofzo?

Amai! Al bijna een half jaar elkaar niet meer gezien! Dat moet moeilijk zijn! Nu zoals je zegt, die paar dagen kunnen er wel bij!!! Even volhouden!!! En dan kun je hem 2 weekjes vastpakken en niet meer loslaten, hahaa! Ik heb facebook, ik zal je even mn gegevens doorsturen via pm.