Leukste Plaats in Turkije

Daar komt ie weer…
Wat is volgens jullie de leukste, gezelligste, mooiste plaats in Turkije.

Je zult begrijpen dat er slechts een selectie van plaatsen in de poll gezet kan worden, maar ik ben benieuwd wat er dit jaar uit gaat komen.

Waar staat Istanbul??

Maar dat wist iedereen toch al van mij!! Ik vind dat gewoon een heerlijk plaatsje!!
:wave:

Moeilijk om te kiezen, iedere plaats heeft namelijk zijn eigen charme :laugh: . De ene heeft een burcht, de andere een amphitheater en ruïnes, watervallen, een mooier strand enzv.

Er stond ook in het bericht een selectie van plaatsen.
Het is ondoenlijk om alle leuke plaatsen van turkije in een poll te zetten.
Daarom heb ik bewust een keuze gemaakt uit de grootste badplaatsen

Natuurlijk zijn er erg veel mooie en vooal gezellige plaatsen in Turkije, ik kan er wel een aantal opnoemen.
Side ken ik natuurlijk het beste omdat ik daar iedere vakantie naartoe ga, sinds ik daar een vriend heb.:love: :love: :love:

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik wil alle plaatsen nog wel een keertje bezoeken. Ben alleen nog (3 maanden in totaal) in Alanya geweest en alweer 2x in Istanbul. Vond Istanbul wel leuker dan Alanya, maar heel anders natuurlijk!
Eens kijken wat het deze zomervakantie wordt (en of ik uberhaubt wel ga…) en meivakantie sowieso weer Istanbul :slight_smile:
Misschien Bodrum? Ik zie nog wel :slight_smile:

Side !!!

zeker weten side:D ga dr over 17 daagjes alweer voor de 7e keer heen:D

liefs

Voor mij tot nu toe Bodrum. Erg liefelijk, en het lijkt niet zo toeristisch, vooral als je naar de kleinere,wat minder bekende plaatsen gaat. In ons geval is dat Ortakent, zo’n 10 km buiten de stad. Maar ja, ook daar hebben de russen inmiddels bezit van genomen, dus dat is nu ook minder leuk, maar dat is een ander topic geloof ik. Nu over 4 weken voor het eerst naar Marmaris, naar een privé apartement, dus daar hoop ik wat minder last te hebben.

Ik ben pas 2 x in Turkije geweest en beide keren in Alanya. Vond het heel leuk en gezellig daar.

Zou best wel een keer naar een andere plaats willen, dus wie weet!

Mvg. Roanna

Wij gaan 2 juni voor de 6e keer naar Alanya en 21 augustus voor de 3e keer naar Kusadasi.
Verder zijn we 1 x in Marmaris geweest.
Wij vinden Alanya en Kusadasi allebei leuker dan Marmaris maar ja dat is toch voor iedereen persoonlijk.
Ik ben nog nooit in bodum/gumbet geweest.Daar wil ik ook nog weleens heen.

gr Jacqueline:laugh:

Tot nu toe vond ik Antalya de leukste plaats vooral s winters, maar ik ben in Fethiye geweest en daar is het heel knus!

Dalyan.
Een pareltje is het, verborgen in het groen…
We gaan dit jaar voor de tweede keer.

ik blijf Antalya een prachtige plaats vinden. heeft heel veel mooie bezienswaardigheden, strand, mooi weer, fantastische mensen… (heb er gewoond dus ben bevooroordeeld…:wink: )

Ik had al eerder gestemd maar zal nu even mijn stem duidelijk maken:
Ik heb voor Kusadasi gekozen omdat dit mijn eerste keer Turkije was 9 jaar geleden en intussen zijn we al zoveel keer terug geweest en ook andere streken bezocht maar geen een kan tegen Kusadasi op (mijn mening :p).
Sinds een jaar ga ik ook alleen naar Kusadasi omdat ik er mijn vriend heb ontmoet. Maar ook zonder mn vriend blijf ik het de leukste plaats vinden !

Ik heb voor alanya gekozen. ik ben daar inmiddels 3 keer geweest en voelt als mijn thuis

Alanyaaaaa !!!

Beste,

Enquetes gaarne voor plaatsing eerst in overleg met mij,ok?

Forumbeheerder,

Hans.

Hans, deze enquete dateert al van een paar maanden terug heb ik gezien…