Welke plaatsen wil je nog bezoeken en waar ben je overal geweest in Turkije???

Hallo Allemaal,

Een land zo groot als turkije, met zoveel steden en dorpjes kan je lang niet allemaal gezien hebben…
Welke plaatsen ben jij al WEL geweest en welke staan nog op je TO DO LIST???

Ik ga er zelf eens goed over nadenken en geef dan antwoord, ondertussen weet jij het misschien maar al te goed en wil je dat delen met ons allemaal!!

Groetjes Mutlu

Ik wil zéker eens naar Istanbul en Cappadocië! En deze winter gaan we naar Afyon. Askim zijn ouders hebben daar 4 thermale huizen of zoiets gekocht zoals hij zei. Een voor henzelf en dan voor elk van hun kinderen een!

Voor de rest al heel veel gezien met school op rondreis en de omgeving Antalya, Kemer, Side, Alanya! :slight_smile: Oh en in januari ben ik met askim naar een plek geweest, weet de naam niet meer maar is een berg met eeuwig brandend vuur. Was zalig. Het regende en was een beetje frisjes, maar een keer dat je boven was wel lekker warm, maar er hangt wel een enorme gasgeur! :slight_smile:

Kusadasi, Finike, Side, Bodrum, Turgutreis, Fethiye, Kas, Sigacik, Seferihisar, Izmir, Gaziemir, Antalya,

Ik zou wel heel graag naar Istanbul willen, Marmaris, en nog wat langer in bodrum…En ooit wel weer eens richting Alanya :slight_smile:

Ik ben in de zomer van 2011 voor het eerst in Turkije geweest en ook nog niet zo heel veel plekken bezocht: Kusadasi, Kayseri en sinds ik in Antalya woon ook in Sivas en Iğdır geweest.

Er zijn nog veel steden die op mijn wensen lijstje staan maar bovenaan staat toch wel Istanbul.

Ik ben in Side, Fethiye, Izmir, Kizilagac, Kümkoy, Colakli, Alanya, Okurcalar, Titreyengol, Belek.

Wil graag nog een keer naar Bodrum, Kusadasi en uiteraard nu Istanbul waar mijn askim woont!

Ik ben in niet zo gek veel plaatsen geweest.

Vaak in Bodrum en de omgeving…
In Ankara ben ik geweest, Çorum, Bayat en veel dorpjes daar in de buurt :p.

Ik zou heel graag naar Istanbul willen.

Ik ben vooral in Oba, een klein dorpje in de buurt van Alanya.
Verder ben ik nog in Antalya, Side, Belek, Mahmutlar, Bodrum, Icmeler Marmaris, Kayseri, Fethiye, Denizli, Hierapolis.
Ik zou graag nog naar Istanbul gaan en naar Izmir om de geboorte stad van m’n beste vriendin te zien.

Ik ben al in: Bodrum (en gümbet, Torba, Bitez, Turgutreis), Side, Aydin, Istanbul, Sapanca, Tarsus en Adana geweest

Ik wil nog naar: Konya, Ankara, Van!!! (daar komt askim zijn familie oorspronkelijk van), Izmir, Sanliurfa, Denizli, Afyon, Diyarbakir, Batman, enzovoort enzovoort :stuck_out_tongue:

Ik ben nog niet in veel plekken geweest maar waar ik ben geweest was GEWELDIG!

Titreyengol, Manavgat, Side, Antalya en Kumkoy!

Wil heel graag Istanbul nog eens bezoeken en verder een leuke rondreis :slight_smile: