Turkije heeft veel leuke badplaatsen om naar toe te gaan. Maar welke badplaats is je favoriet? Laat ook weten waarom deze badplaats je voorkeur heeft.
Stem hierboven en licht je keuze hieronder eventueel toe!
Turkije heeft veel leuke badplaatsen om naar toe te gaan. Maar welke badplaats is je favoriet? Laat ook weten waarom deze badplaats je voorkeur heeft.
Stem hierboven en licht je keuze hieronder eventueel toe!
Ha, de eerste stem en dan nog op “anders”. Cirali Olympos is mijn favoriet, al is het amper een plaatsje te noemen.
voor mij toch echt Bodrum!!
Ben er nu 6e keer geweest en het blijft trekken als een magneet.
Ben ook in Alanya, Side en Marmaris geweest.
Alanya vind ik te ‘plat’ te toeristisch, Side vond ik erg mooi, maar teveel op Duitsers gericht. Bij Marmaris heb ik geen lekker gevoel.
Maar de witte huisjes van Bodrum. Overal Bouganville. de heerlijke zeewind overal aanwezig, heerlijke kleine dorpjes maar toch het bruisende Bodrum.
Ik sluit me bij Bloem aan… Al veel gezien, maar Bodrum blijft toch aantrekken… :wub:
Alanya. Als je de mooie plaatsen en bijzondere stekjes kent en zo de toeristische ellende kunt ontlopen, is het er heerlijk. Maar ik geef eerlijk toe dat ik niet alle badplaatsen heb gezien, helaas, maar Alanya ken ik gewoon heel goed en is een soort van tweede thuis met veel familie en vrienden.
Voor mij blijft het Kusadasi.
Ik heb er mn hart verpand. Voel me overal thuis in Turkije, hier iets meer, ergens anders iets minder…maar Kusa is Thuis…(net als ik binnenloop bij mn ouders…)
Het is niet uit te leggen, toe te lichten, het is…
voor mij is dat Antalya, dat is mijn thuis in Turkije. mijn Turkse familie woont daar:zon02:
Ik zeg heel eerlijk, ik kom nergens thuis in Turkije, maar vind het een heerlijk en prachtig land om op vakantie te gaan. Lieve mensen daar en alles nog redelijk betaalbaar.
Ik vind tot nu toe Gumbet nog het leukst en het mooist en daarna zou ik kiezen voor Kusadasi. Ook heel gezellig.
ja dat gevoel van thuiskomen is gewoon niet uit te leggen he!?
zat vanmiddag na te denken *waarom *in Bodrum nou zoveel leuker vind, maar er valt nix uit te leggen… dat is het gevoel van (al) die geweldige vakantie daar en de iets mindere vakantie’s elders, vrees ik…
misschien is het maar goed ook, anders zou ik elke vakantie verscheurd worden dat ik niet in die andere plaats ben haha
Voor mij Bodrum, als ik het kasteel van Bodrum zie, heb ik het gevoel dat ik thuiskom. het altijd lekkere windje, de supervriendelijke en gastvrije bevolking, de vrienden die we daar gemaakt hebben en zoals Bloem al zei de witte huizen met bougainville. Dat alles maakt dat Bodrum een soort van tweede thuis is
voor ons is het na al die jaren rondgetrokken te hebben nog steeds foca,ligt 65km ten noorden van izmir.
het is klein en intiem,daar zijn je vrienden echte vrienden voor het leven.
18 augustus voor vier weken naar side.
carlos
nou , cirali mag dan wel niks lijken maar is ook voor mij de badplaats van Turkije. Woon zelf 6mnd per jaar in Ulupinar
Voor mij is dat Alanya. ik ben er nu 10 keer geweest.
Heb daar aardig wat mensen leren kennen, voor mij een tweede thuis, heerlijk !
Voor mij ook Bodrum, wil je rust dan vind je die in Bitez, wil je stappen dat kan in Bodrum, wil je lekker op het strand liggen en een beetje winkelen dan ga je naar Gümbet, wil je lekker vis eten dan ga je naar Gümüslük, wil je over de boulevard flaneren dan ga je naar Ortakent, wil je er even helemaal uit dan lekker naar Torba… Voor elk wat wils en na 10 jaar heb ik me er nog steeds geen moment verveeld…
De leukste badplaats is en blijft voor mij Foca.
Heerlijk rustig, leuke haven, gezellige restaurantjes, geen gillende en dronken
toeristen. Gewoon relax. Leuke mensen, ook veel turkse gezinnen en kunstenaars.
Kan het iedereen aanraden
voor mij is het ook echt Alanya , ben op verschillende plekken in Turkije geweest en misschien heeft het temaken met dat me vriend daar werkt en daardoor veel mensen leert kennen en het nu voelt als een veilige thuishaven voor me …
maar wel leuk telezen van de verhalen van andere mensen met een andere keuze …
voor mij is het Konakli near Alanya.
ik zou zo weer terug willen.
>>> maar helaas we moeten weer werken.
Mijn favoriet is Sigacik (Teos). Klein, gezellig vissershaventje.
Wat mij persoonlijk betreft bevalt de regio van fhetye het meest rustig veel groen mooie omgeving om te wandelen en fietsen.Plus daarbij heeft het nog zijn eigen turks karakter.
Voor mij persoonlijk is dat toch Bodrum maar Side op een klein verschil op de 2e plaats bij mij!:dag: