Favoriet Turkse Plaats

http://members.lycos.nl/fribotje/hpbimg/animatieteam2.jpg

:smiley: jullie zijn marmaris vergeten:(

En Belek staat er 2 keer in !

Ik ga ook voor Marmaris de beste plaats in Turkije hoe ken je die nou vergeten :stuck_out_tongue:

Knuf Angel

ik ga voor kemer is nog een egt vissersdorpje met leuke winkeltjes en de jachthaven is ook erg leuk en er is nog niet egt massa toerisme. gen discos enzo
maar voor familie vakanties met kinderen die niet naar de disco willen een goede keuze.

ik heb ook gestemd voor “anders” nl. Marmaris!!! :smiley:

Gr. Magda :stuck_out_tongue:

Ikkie heb ook om anders gestemd, nl. MARMARIS . ik ben er al twee geweest daar, maar er zulke nog meer keren komen naar marmaris. DUs marmaris is mijn favoriete nr 1. hahahha

groetjes besmile

MARMARIS NATUURLIJK!! :slight_smile:

ALANYA!!! De onbetwiste nummer 1 (voor mij dan :lol: )

Groetjes, Diamond

voor ons ook Alanya zeker weten!!

ik heb op side gestemd.
heel leuk en mooi plaatsje…!!! :smiley:

groetjes

filiz

ALANYAAA RULESSSS
(VOORAL CLUB PARADISO)
DON’T FORGET THAT :smiley:

Mijn favoriete plaats is Side.
Al een aantal jaren komen we in Side en willen niet meer anders.
Het is een kein stadje, waar alles op loopafstand zit. Het strand, de winkeltjes, restaurantjes, bezienswaardigheden. Zelfs voor onze moeder van 78.
De mensen zijn er ontzettend hartelijk.
We hebben er vrienden gekregen, die steeds vragen wanneer we weer komen.
Dus we gaan nu een paar keer per jaar.
Als we echt verder weg willen om uit te gaan of iets te bekijken huren we gewoon een auto.
We nemen dan wel een van onze Turkse vrienden mee, zodat we zeker weten dat je verzekerd bent.

Over 5 dagen zijn we weer te vinden in Side.
Genieten van alles wat het ons te bieden heeft.
Vooral het Turkse bad en de massages zijn bij ons erg in trek.

Çok Selamlar, Fransijn :wub:

de keuze tussen Side en Antalya was erg moeilijk maar heb toch maar voor Side gekozen :smiley:

Merhaba,

Voor ons is Içmeler het gewoon helemaal !

Zo zie je maar dat er voor elk wat wils is in dit prachtige land.

Groetjes,

Emigrantje

Içmeler, is voor mij gewoon Marmaris, en als ik eerlijk moet zijn bevalt het me zelfs beter dan Marmaris.
Het is er knusser, goedkoper en de kraampjes bij de (droge) rivier zijn vooral 's avonds oer gezellig.
Nog 2 weken wachten en ik zit er weer (althans in de buurt) in Marmaris Resort om precies te zijn.