Jouw favoriete plaats in Turkije ?

Cynthia: hahaha ja ik kan het al raden…Achja dat ze doen wat ze zelf willen…wel vies hoor, ik geloof echt niet dat die jongens nog helemaal schoon zijn als je begrijpt wat ik bedoel…hoeveel toeristen al de kerels in bar street al niet hebben gehad…volgens mij zijn dat er HEEEEL VEEEEL :smiley:

Roosje: Ach waarom zou je ergens anders naartoe gaan als kusadasi je bevalt :smiley: Ik ben ook nog nooit ergens anders geweest dan Istanbul en Bodrum hoor (behalve net buiten istanbul, Sapanca maarja) Bodrum is het paradijs en Istanbul is mijn grote liefde dus waarom zou ik ergens anders naartoe willen :stuck_out_tongue: Wanneer ik later in Istanbul woon heb ik nog tijd genoeg om TR te verkennen hihiih :smiley:

Voila Pookie, zo denk ik er dus over, als je het ergens goed hebt, dan moet je gewoon blijven gaan. Het is net als een magneet haha!

En zo tof dat je naar Istanbul zult verhuizen! Is dat voor binnenkort of voor over een paar jaar pas? Ik veronderstel dat jouw askim van die omgeving is?

Roos: ja lang he… Als ik heen ga heb ik hem 6 maanden en 5 dagen niet gezien… Dus ben er echt aan toe! We zijn ook steeds kattiger aan het doen tegen elkaar, gewoon omdat het ons te lang duurt haha :slight_smile:

Pookie: ja vies hoor! Een vriend van mij werkt daar, en ik weet dat hij precies zo is, maar hij is wel echt een schat! Maar nee… denk ook niet dat ze echt heel gezond bezig zijn nee…

oei dat is natuurlijk niet zo leuk als er spanningen zijn, maar nog even geduld, want nog slechts enkele dagen en dan zullen jullie terug samen zijn!!! Dus hou vol en het komt allemaal goed!

Roosje: Voor een paar jaar pas maar ooit zal ik er wonen…dat meen ik! het is mijn droom sinds ik de eerste keer in TR kwam, heb echt mijn hart verloren daar…Eigenlijk woont mijn Askim maar een half uurtje bij mij vandaan hoor hihi :smiley: Maar hij is er wel geboren…dus ik hoop dat we ooit met twee naar daar verhuizen! En anders ga ik alleen hahaha :smiley: Moet hij maar zelf weten dan…en klopt, het is echt een magneet die je er naar toe trekt!!

Cynthia: Maarja, hoe zou je zelf zijn…alle ja :smiley: ik snap ze wel hoor…Zou het ook zo doen moest ik een turkse man zijn in het toerisme hahahah :smiley: En de toeristen zijn blijkbaar ook gemakkelijk in bed te krijgen dus…waarom niet :stuck_out_tongue:

Wauw, dat is echt wel tof voor je dat je vriend zo dicht bij je woont EN Turks is! Dus ik veronderstel dat je hem in België hebt leren kennen? Ik denk dat veel meiden hier jaloers zullen zijn, maar je hebt echt wel geluk! Zo dichtbij !!! Ik hoop alvast voor je dat je ooit je droom kunt waarmaken en naar daar kunt verhuizen, maar wel MET je vriend!

Ik zou ooit graag in TR wonen, maar het ligt ook allemaal niet zo eenvoudig natuurlijk, dus we zien wel…

En ivm die “wilde praktijken” in die club, wel ik denk dat je overal in TR wel dergelijke mannetjes rondlopen hebt hoor, daarom gebeurd het niet altijd zo overduidelijk en open en bloot, maar het is wel overal aanwezig… Veel Turkse mannen zijn nu eenmaal rokkenjagers!! hahaa!

Haha, hiervoor heb ik wel twee relaties gehad met iemand uit TR hoor…dus weet wel goed hoe dat er aan toe gaat. En ik moet zeggen daar zijn ook voordelen aan, iemand dicht bij is niet altijd roze geur en maneschijn…Zeker niet als het zo’n koppige turk is! hahahha…
Ja heb hem in belgië leren kennen…ik werd met hem bevriend in de tijd dat ik in mijn laatste relatie zat met iemand uit Istanbul…hele tijd gewoon vrienden gebleven maar toen het gedaan was met nu dus ex-askim, toch voor hem gevallen en hij ook bekend dat hij al lange tijd verliefd op me was…

Inderdaad, turkse mannen zijn rokkenjagers, en meesters in het vereleiden van vrouwenharten…gevaarlijke combinatie :stuck_out_tongue:

Ik kan het niet zeggen welke plaats ik het liefst kom, heb te weinig van turkije gezien om dat te zeggen. Alanya is leuk, maar super toeristisch en je kunt niet echt spreken van het echte turkije! volgens mij heeft turkije zoveel mooie plekken, dat ik niet kan spreken over mijn favo plaats van turkije! Dan ben ik nog 1 dag in marmaris geweest, maar werd gek van iedereen die aan me plukte, maar inmiddels mag dat geloof ik niet meer en ik ben 1 dag in ankara geweest dat vond ik niet mooi en ik ben 1 dag in istanbul geweest dat vond ik prachtig, maar ik zou er gek worden van de drukte!

dus wat is mijn favo plek in turkije…??? eigenlijk nog geen idee omdat ik nog andere plekken moet ontdekken!

Mijn favoriete plek is toch mamhutlar (hoop dat ik het goed schrijf). Veel leuke mensen leren kennen en ook alanya vindt ik soms erg leuk, als er niet teveel toeristen zijn hihihi

ik ben in side geweest , bodrum , turgutreis , mersin , adana en Aydin … en heel veel keren in Alanya …

En Alanya blijft nummer 1 bij mij … ik voel me helemaal thuis met toeristen of zonder ik vind het helemaal geweldig daar .

En in de wintermaanden zijn we altijd in Aydin waar mijn askim ze familie woont , en daar vind ik het ook helemaal geweldig , en ze hebben een hele mooie stad daar om te shoppen en mooie parken enz enz , dus Alanya en Aydin zijn mijn favorieten .

Kan ik natuurlijk nog niet echt zeggen heb alleen Marmaris & Içmeler gezien maar tot nu toe dus zeker Içmeler. IK heb daar askim leren kennen EN het is gewoon zooo relaxed daar. Marmaris is toch wat hectischer in Içmeler is men wat rustiger gewoon heerlijk sfeertje.
Paradijs.

zelf ben ik in kusadasi,özdere, turgutreis, 2x bodrum, gumbet,marmaris, fethiye 2x beldibi(kemer) kalkan,alanya,4x kumköy en er volgen daar nog veel meer reısjes naar toe, maar kalkan en omgeving is het toch wel voor mij is een klein vissers dorje in een baai waar geen autos mogen komen niet echt toeristisch en de omgeving waaauuuuww en veel toeristische uitjes in de omgeving.maar niet iets voor mensen die slecht ter been zijn het is nogal behoorlijk steil.

Poppe ook in ozdere lees ik??? Welk hotel zat je daar als ik vragen mag?? In dat plaatsje heb ik askim ontmoet

Tessa…het hotel heet grand efe misschien heeft hij daar wel gewerktlol2en misschien kom ik later ook nog ff op ww want mijn dochter is nu bij mecheercheercheer

en welk hotel zat jij dan als je hem daar niet hebt ontmoet

Pff heel wat plekken van Turkije gezien en ook een aantal alleen doorheen gereden…

Maar daarvan zijn Bodrum-Ortakent en Istanbul toch wel de mooiste!!!

Izmir is ook een mooie stad en wil ik zeker meer van zien! Bursa heeft de mooie berg met veel sneeuw en verbluffent uitzicht!!! :slight_smile: Icmeler heeft inderdaad het relaxte uiterlijk en mooie bossen…Alle andere plekken van Bodrum vind ik eigenlijk mooi haha!

Marmaris is leuk om uit te gaan en zo ook Side…

Rondom Izmit zijn ook een boel mooie plekken en bergen om naar toe te gaan…

Ohja Turunc is echt een super plek hoe mooi idyllisch!

En uhm…dat waren ze wel ff voor nu :slight_smile:

ALANYA!!:kus:

Ik heb vele plaatsen bezocht maar dat blijft toch wel mijn droomplekkie (L)
De sfeer,de mensen,de omgeving,de zee,de bars,de winkels.

Gewoon alles:zon02:

Kusadasii!! :wub::vak02:

:wink: lizzy ja de uladag in bursa echt adembenemend!!!

Mijn favoriete plaats is toch wel met stipppp BODRUMMMM!!! Super relaxte en vriendelijke mensen, het uitzicht op en de zee blijft geweldig en het uitgaan vind ik helemaal leuk! Istanbul vond ik ook super, maar die twee zijn niet te vergelijken eigenlijk… Kan niet wachten om weer terug te gaan Turkije:wub::wub::wub: