Jouw favoriete plaats in Turkije ?

Poppe oooh sorry meis ik lees nu je post pas hoor meis E werkte vorig jaar in club yali paradise in Ozdere en ook in gumulder hebben ze een hotel wel vrij bekend daar in september verblijven we er ook weer vijf dagen alleen dit keer in gumulder

Ik ben tot nu toe in Adana, Nigde, Istanbul, Ankara, Kemer en Side/Manavgat geweest.

Maar mijn favoriete plaats, is de plaats waar ik woon :wink: Manavgat! Het is gewoon een heerlijk stadje, ongeveer dezelfde grote en aantal inwoners als mijn stadje in NL (amersfoort), niet te Turks, niet te westers, maar wel genoeg om me er lekker te voelen.
Leuke winkeltjes, lekkere sfeer, heerlijk om gewoon rond te wandelen!

Istanbul en Ankara zijn mooi, maar zijn me net te druk, te groot, te chaotisch. Adana is al helemaal chaotisch, daar zou ik gek worden, en ook nog eens grijs en grauw. Nigde tsja mijn schoonouders wonen daar in het dorp. Heerlijk voor een weekje of 2, maar niet om te leven. Dat is dan weer té rustig :wink:

**Cynthia: **hahha ik heb onze vorige posts nog eens doorgelezen…ik ben weer in xbar geweest en dit jaar viel het eigenlijk best mee denk ik! Of het kwam dat ik daar met mijn broer was en zelf ook automatisch alle jongens afwees terwijl zo nog maar ‘hallo’ zeiden. Ook ben ik weer in White house geweest met A deze keer, maar die muziek vond ik niet zo goed dus waren we al snel weer weg, A was ook net iets te dronken haha.
EN EN EN ik heb Halikarnas bij puur toeval gevonden :stuck_out_tongue: ik ben er gewoon voorbij gewandelt met A, het sloeg me best wel tegen, zo groot leek het helemaal niet???

MissyMay: hebben ze in Manavgat nog steeds van die idiote geulen naast de stoeprand… brrrr ben er 1 keer geweest en meteen van de stoep gelazerd bijna onder een dolmus en mijn enkelbanden gescheurd… Kon meteen door naar een ziekenhuis in Side haha :smiley: Maar verder vond ik het een leuk plaatsje :wink:

Pookie: X-bar viel mee dit jaar? Nou dat is toch ook nieuw dan!! Misschien ben je mijn ex wel tegen gekomen, hij komt daar geloof ik dagelijks… sukkel!

Cynthia: ja ik geloof het wel…of misschien was ik het al gewoon, vorig jaar was ik er de eerste keer, misschien was het wel overdonderend en wist ik dit jaar wat er ging komen :stuck_out_tongue: Zou kunnen haha!

@*cynthia je hebt hier wel van die belachelijk hoge stoepen haha levensgevaarlijk! ik ben er redelijk aan gewend, maar op slechte dagen struikel ik overal over hier haha! maar meestal heb ik dan m’n kerel bij me om me te redden haha!

Ik ben alleen 2 keer in Antalya geweest… Ik vind Antalya echt een mooie stad… Mooie hotels en zon zee en strand. Echt geweldig!!
Voor de rest zou ik ook wel een keer naar Istanbul willen gaan… en naar de steden rondom Antalya o.a Side en Marmaris en Alanya, Lijkt me gewoon leuk:) Ik hoop snel weer een keer naar Turkije te gaan!!

Bitez!! Is heel klein plaatsje en voelt elke keer weer als thuis komen, altijd gezegd snap niet dat mensen 2 keer naar dezelfde plaats gaan nou daar kwam ik wel van op terug toen ik daar was geweest. Ook zo leuk 2e jaar wist iedereen nog wie we waren waar heb je dat nou nog tegenwoordig…?
En ja nu natuurlijk ook omdat m’n vriend daar woont hihi

Kemer/Goynuk! :slight_smile:

Mijn Favoriete plaats in Turkije is Afyonkarahisar <3 & Izmir / Cesme .