Favoriete Bestemming Turkije

Vul nu in wat volgens jou de beste vakantiebestemming in Turkije is!!!

met grote voorsprong vind ik gumbet het leukste!ben ook in bodrum en marmaris geweest, was ook echt heeel leuk,maar aan gumbet heb ik de leukste herinneringen!

Zijn er geen mensen die hun mening willen geven???

We zouden het fijn vinden als er nog aantal mensen zouden reageren.

Waarom wij eigenlijk willen weten waar mensen het liefst heen willen op vakantie??

Omdat wij in Turkije onze eigen hotel willen beginnen.

Dus aarzel niet en stem op je favoriete vakantiebestemming!!!

Groetjes,

Iwi

Wij zijn alleen nog maar in Alanya (hotel Kleopatra Beste) geweest en dat was super.

Mvg. Roanna, :wink:

Wij zijn al in istanbul geweest, Bodrum, Gumbet, Antalya en Kusadasi.

De leukste vakantie was Antalya (wij zijn geen strandliggers)- de ideale combinatie van cultuur, exotisme en culinair genot. Zowel Bodrum als Kusadasi vonden we leuke vakantieplaatsjes. Je moet er het massatoerisme echter wel bijnemen. Wie een auto huurt is echter meteen in het échte Turkijë.
In de voorbije 10 jaren hebben we de toeristische industrie in Turkijë wel drastisch zien veranderen. Waar je vroeger overal terecht kon voor een behoorlijke dienstverlening tegen een lage prijs, is nu vaak het omgekeerde het geval. De prijzen zijn duurder dan hier en de service is vaak belabberd. Toch blijft het een leuk land met sympathieke mensen, je moet alleen meer dan vroeger op je tellen passen.
Geert

gumbet met stip!!!

Originally posted by Iwi@14-03-2004, 17:17:16
** Vul nu in wat volgens jou de beste vakantiebestemming in Turkije is!!! **

Hoi, Iwi,

Ik wilde alleen maar even kijken wat de resultaten waren en daarna stemmen. Maar het systeem geeft aan dat ik al gestemd heb. Dat had ik dus niet!
Wil je dit van tevoren vermelden. Zo mis je natuurlijk een aantal stemmen die niet doorkomen.
Ik wilde stemmen op Icmeler.

groetjes, schol :angry:

Hoi!!!

Ik wou stemmen op Turgutreis maar die staat er niet bij.
Ik vind Turgutreis ( plaatsje bij Bodrum) de plek om er een hotel, restaurant of iets te beginnen, het is op Bodrum na het grootste plaatsje in de omgeving Bodrum! Het is een leuk en gezellig plaatsje vooral in het centrum bij barstreet maar het is een plaatsje in opkomst er word een heel erg mooi 5***** hotel gebouwd dat 1 mei open gaat! Ik ga er volgend jaar ook een bar beginnen met mijn vriend! Ik vind Turgutreis ‘Dé place to be’

Groetjes

Gumbet! (dus niet Bodrum!!!)

heej,

nou ik ben Kusadasi en in Turgutreis (bodrum) geweest, en ik moet zeggen dat ik Turgutreis daarvan het beste vond!! de natuur is er stukken mooier namelijk. tja en Turgutreis is echt een heeeeeel mooi plaatsje, echt een super plekje om een hotel of iets anders neer te zetten… B)

Beste vrienden,
Ýk ben zojuist terug uit Belek. Deze plaats ligt tussen antalya en alanya. Ýk was geschrokken van dit plaatsje hoeveel toeristen er daar nu op dit moment waren. Het is pas mei en de meeste hotels zaten al met overboekingen.Onze klanten willen ook een hotel in Belek bouwen omdat het er zowel in de zomer als in de winter toeristen zijn. Er zijn gans de winter vluchten op Antalya wat je niet hebt voor Ýzmir,Bodrum of Marmaris. Als je echt de hotelwereld in wil en niet seizoen gebonden wil werken moet je die kanten opzoeken om iets op te starten.Altijd welkom voor meer inlichtingen.
francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Franka

Bodrum!!! :smiley: :smiley: :smiley:

:stuck_out_tongue: MARMARISSSSSSS…hotel lidya!!!.. :stuck_out_tongue:

Ik ben 13 keer in Kusadasi geweest en dat is mij (ons) altijd geweldig goed bevallen. Maar afgelopen december zijn we met Kerst en oud-en -nieuw in Antalya geweest, en hebben daar de omgeving eens bekeken. (Gaat makkelijk met de stadsbus of dolmus) Toen heeft Kemer en Side ons hart gestolen. Kemer is een mooie schone plaats met een mooie haven. Side is een erg gezellige plaats, leuke terrasjes. Met mooie opgravingen die nu nog gratis te bezichtigen is. (Ephese in het klein)
Morgenochtend om 6 uur vertrek ik voor 14 dagen naar Kemer, en hopelijk hebben we het naar onze zin. Ik vermoed dat dit in een all inclusive hotel wel lukt. Voor september hebben we een weekje Side geboekt. En nu maar hopen dat het net zo leuk als in Kusadasi word.

Nou Iwi, Als je in Marmaris gaat beginnen kom ik zeker een keer bij je logeren.
Moet je wel concureren met Otel Balim hoor. Dat is een superhotel die goede service heeft en een heeele goede ligging.
Maar ik wil je graag een keertje je gast zijn hoor, maar dan alleen maar in MARMARIS… thats the place to be in Turkije :).

Greetz Rachel

In Side liggen mijn hart en mijn mooiste herinneringen, dus dat zal voor altijd mijn favo bestemming blijven. Natuurlijk heb ik ook al verschillende andere plaatsen bezocht, maar ja ik hou het toch op Side.

Mijn stem uitgebracht voor “anders, nl…” Turgutreis. Ben ook al op veel plaatsen in Turkije geweest: Belek, Kemer, Side, Marmaris, Antalya, Istanbul, Kusadasi en Turgutreis. Turgutreis en Marmaris vind ik hiervan de leukste qua strandbestemming. En Turgutreis is dan toch een klein beetje meer favoriet vanwege hotel Aegean Dream. Echt het beste hotel in Turkije waar ik tot nu toe ben geweest, zeker qua animatie en de ligging natuurlijk !

Voor mij was de keuze erg makkelijk hihihihihi

GÜMBET!! Zeker weten!

KUSADASI !