Tips voor all-in hotels Turkije

he,k lees allemaal positieve verhalen over turkije!!dit jaar wouden wij er ook eens heen voor 1ste keer,wie kan ons een mooi bestemming/hotel aanraden,er is zoveel keuze… wij wouden graag een all in vakantie weetnie of iemand daar nog tips voor heeft??ik hoor het graag!!

Hoi Marieke, het is maar net wat je wilt en ervoor uit wilt geven. Ik zelf ga al jaren naar Bodrum en omgeving en het bevalt ons goed. Mijn advies, hotel Aegean Dream Resort in Turgutreis. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Turgutreis ligt 20 km buiten Bodrum, leuke plaats en niet zo massaal. Meer info over dit hotel www.aegeandream.com

@Marieke: Ik ben vorig jaar naar Gumbet geweest naar hotel Serhan. Gumbet ligt weer tegen Bodrum aan en daar is het super.

Het hotel is 3*. Niet al te luxe, maar wel compleet en schoon. Daar weten ze nog wat service en gastvrijheid is. :thumbsup:

Serhan is te boeken als LO en HP. Succes verzekerd! Maar wil je luxer en wat uitgebreider, dan beter naar wat Toos net zei.

Mocht je meer willen weten, stuur een pb.

en ik weet niet hoe oud je bent (20?) en of je van uitgaan enzo houdt?
maar dan zijn plaatsen als gumbet en marmaris uitermate geschikt…
natuurlijk in alanya en kusadasi kun je ook leuk uitgaan, maar is toch anders…

succes met je keuze!

of de andere kant, side…
prima all in hotel is kamliya world…zijn 3 hotels op 1 terrein, super groot, 4 zwembaden en een aquapark, verschillende reataurants…en ook genoeh uitgaans mogelijkheden…

succes met de keuze maken

groetjes

filiz

Het is maar net wat je zoek, hou je van discotheken, dan kun je daarop zoeken, en alanya is bij uitstek geschikt om te stappen, maar is vrij duits gericht.
Side is wat compacter…ik ben daar in Side Star Park geweest, niet goedkoop, maar wel vreselijk goed eten en drinken, en een privestrand ook niet te versmaden, maar Side is niet mijn ding, maar dat is persoonlijk.
Marmaris is weer heel anders van opzet, maar daar vind ik de turkse sfeer ver te zoeken, Icmeler ligt ernaast aan de ander kant van de baai, daar is het allemaal wat gemoedelijker.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Gumbet, ben al wel in Torba en Bodrum geweest. In Bodrum, is een ander publiek als in alanya en Marmaris…dus je ziet er is voor elk wat wils…en tja het is maar net wat je er voor uit wilt geven…succes met je zoektocht.

hi, het is idd belangrijk wat je zoekt. ikzelf ga graag naar antalya, lara beach. lekker loungen en veel terrasjes. maar is niet goedkoop, de goede ai hotels zijn daar royal wings en riva diva.zelf ben ik pas nog in ic green geweest, is ook prima maar ligt niet aan lara beach. succes hoor, eigenlijk in bijna alles leuk aan turkije, maarre wij zijn misschien bevooroordeeld

dank je wel voor de reacties al zo snel,ik zal zo even al jullie tips allemaal bekijken,klinkt allemaal positief!!

Hey marieke ! Hangt er natuurlijk beetje van af wat jullie graag willen en hoe jong/oud jullie zijn ? Veel uitgaan of wat rustiger ? Uitstappen maken of liever aan relaxen ?
In Turkije is er voor elk wat wils hoor. Ga zeker ook eens kijken op www.vakantiereiswijzer.nl of www.zoover.nl Dat zijn sites waar ze hotels beoordelen. Je mag er natuurlijk niet altijd op afgaan, want ieder heeft een eigen mening over wat goed en niet goed is.

Qua hotel geef ik Toos groot gelijk. Wij gaan ook al jaren naar Turkije en Aegean Dream Resort in Turgutreis is heel erg aan te bevelen. Dat geldt voor ons toch, anders gingen we natuurlijk niet terug.
Er is zo veel keuze in Turkije, voor ieder wat wils ! Jullie vinden vast wel iets wat jullie bevalt ! Succes en goeie reis in elk geval !

hoi,

ik ben al op verschillende plaatsen in turkije geweest,maar vind in de buurt van bodrum het leukste.
Bodrum zelf is leuk maar ook turgutreis,bitez of gumbet.
Zelf vind ik gumbet nog het leukste,maarja komt mischien omdat me vriend daar werkt.
Maar je kan er alles,als je wat meer van rust houdt is bitez leuk,houdt je van uitgaan dan zijn bodrum en gumbet erg leuk.En in turgutreis kun je leuk winkelen.
Enn Aegean Dream in turgutreis is errug leuk,voor mij het beste hotel wat ik in turkije gehad heb.Is nu 3 jaar geleden dat ik er geweest ben maar staat voor mij nog op 1.Succes ermee

Wat de anderen inderdaad zeggen het is maar net wat je zoekt… Wil je stappen: Gumbet, wil je rust, Bitez of Turgutreis. Wil je luxe: Lara… Ga zo maar door… Je kan daarom beter even aangeven wat je precies wil!

Pegasos World in side is erg leuk…

en Pegasos royal 20 min van Alanya …!

Beide erg leuk…

Hoi wij zijn in alanya geweest juli 2006,verbleven all in bij het Grand Kaptan.Was een aan te bevelen hotelcomlex met alles erop en eraan!!!Met kids waren wij.dusse gewoon lekker rondkijken en vergelijken wat bij jouw past!s6 stien