Beste Plaats Strandvakantie

kunnen jullie het asjeblieft even melden zodat ik weet waar ik heen moet gaan.

Ik ben alleen nog maar in Alanya geweest. Dus van de andere plaatsen weet ik niets, maar Alanya is wel heel goed geschikt voor een strandvakantie! Heerlijk strand en mooi ook, in het hoogseizoen wel heel erg druk…
Succes met kiezen!

Groetjes Rieneke

ik ben dus in marmaris geweest en in alanya. Maar als je echt moet kiezen voor de echte strandvakantie, dan zal ik voor alanya kiezen omdat die hele fijne zandstrand heeft en het strand is lekker breed. Dat van marmarmaris is niet zo breed en je hebt er fijne kiezel strand.

groetjes besmile

Ik vind als strandvakantie Alanya zeker de beste

Voordeel daar is het zandstrand, en nog, als je daar niet genoeg aan hebt, het ooststrand. Leuk centrum, en leuke omgeving.

Ach alles is leuk, maar voor elk soort vakantie heb je toch een andere plaats.
Nog 35 dagen!!! Alanya we komen er aan
Annemiek

Wij zaten vorig jaar aan het Larastrand, dus best een sutkje vanaf Antalya, maar toch een goede verbinding. Daarom deze keuze. Volop rust, maar op het moment dat je het wilde een leuke stad!

ALANYA[FONT=Arial][SIZE=1][ul]
[/ul]
Zonder meer Alanya, het strand is het breedste het langst en gezelligst!!!
Marmaris is smal klein, en door de kleur niet uitnodigend, en Kusadasi heeft kleine strandjes.
Bij andere plaatsen ben ik niet geweest, oja toch wel bij Dalyan heb je ook een mooi strand, maar voor strand vakantie toch maar Alanya.
Daarom nog maar 35 nachtjes slapen, en dan gaan we weer!!!
groetjes Ilse
B)

Ik ga met de meerderheid mee: Alanya! Ga er in juni voor de vijfde keer naartoe dus dat zegt genoeg dacht ik zo :lol:
Heerlijk strand, gezellig centrum en leuke excursies om in de omgeving te maken. In het hoogseizoen is het er wel erg druk daarom kiezen wij meestal voor juni of oktober. Nog wel gezellige drukte maar niet dat massale. Succes met het maken van je keuze!

Groetjes, Diamond

vorig jar waren wij ook bij alanya erg mooi strand leuke winkeltjes in de buurt maar wel druk maar dat is ook wel weer heel erg gezellig :rolleyes: dit jaar gaan we naar een plekje buiten marmaris voor een rustiger strandvakantie maar weet niet hoe het daar is maar alanya kan ik je echt aanraden!! B)
liefs chelsey

Hallo leuk zeg hierzo :smiley:

Nou voor leuke rustige plek moet je niet die beroemde strandplaatsen nemen je kan bijv.

Side
Kemer
Didim
Fethiye

Didim <— rustig leuke winkels tip van mij :wink:

Zoek meer info over Didim en bekijk het maar :lol:

hoi…

ik heb voor side gekozen…
heel mooi strand…ik ben ook in belek geweest en daar vond ik het strans niet zo mooi.
verder is er in side vanalles te bezichtigen en kan je er heel leuk winkelen…
maar voor het stappen kan je inderdaar beter naar alanya gaan…

groetjes filiz…

ALANYA !!!

alanya is mooi qua natuur en cultuur. heeft mooie stranden en is heel gezellg met zijn haven en de vele winkeltjes.
ik vind persoonlijk t ooststrand leuker dan t kleopatra strand, want dat is veel te druk! je moet naar Marenbeach gaan, dat is een strand tent en heeft zijn eigen stuk strand waar ze ook serveren en ze draaien heel relaxte muziek, leuke mensen en t is heel rustig!

houd je niet van de drukte, kom dan gewoon in mei of juni dan is t nog niet zo heel druk!!! :smiley:

ALANYA

fijn zand stand (als je Cleopatra Beach neemd uiteraard)
hele gezellige winkels
de burcht moet je ook eens bekijken… vooral By Night… erg romantisch!!

Het is ook de enige plek waar ik geweest ben dus over de rest kan ik niet veel vertellen dat moet ik toegeven.
Ja oke ben ook wel 1 middagje naar Side geweest enzo, maar dat was met een excursie…
Side sprak me wel erg aan trouwens, daar heb ik dan ook de verlovingsring voor me vriendin (inmiddels verloofde) gekocht.

We Zijn in Turkije Verloofd…

Maar voor mij dus Alanya, want die heeft het mooiste en lekkerste strand, maar net zoals de meeste zeggen in het hoogseizoen Errug druk…

Bodrum is bijna geen strand… heel klein en de stad is erg druk dus plek…?? nou nee… je kan dan beter naar bitez erg rustig en je word bedient op het strand (door de restaurantjes achter je) of gumbet ook wel mooi…