Marmaris

wie is er in marmaris geweest? wij gaan er deze zomer heen met zn 8en in appartementen kamali… waar is t leuk uitgaan? is t duur? kun je met euro’s betalen of moet t met de lira? en meer info svp
groetjes

Ik ben over 2 jaar in Marmaris geweest. Er zijn veel bars waar je kan uitgaan en betalen kan altijd in euro. Ze hebben trouwens niets liever dan dat je in euro betaald. Verder is Marmaris een zeer leuk stadje met veel bars, winkeltjes…

Hoi,

Ik ben zelf twee jaar geleden in Marmaris geweest. Erg leuk moet ik je zeggen. Voor het uitgaan moet je naar Barstreet waar het tot vroeg in de ochtend doorgaat! Als je mooie stranden wil kan je beter naar Icemeler gaan, dit is een plaatsje wat naast Marmaris ligt en is gemakkelijk te bereiken met de taxiboot of de goedkope dolmus busjes.

Mijn mening is dat betalen met de euro onvoordelig is. In turks lira’s kan je veel beter afdingen. Doe dit ook zeker, kan je veel geld besparen. In restaurants en hotels een beetje fooi zorgt vaak voor nog meer behulpzaamheid. De turken zijn echt overal gastvrij en behulpzaam.

voor vragen kan je altijd mailen.

Gr. W :rolleyes:

Hai! :smiley:

Ben nu al 5x in Marmaris geweest en blijf 't super vinden! Er hangt echt een sfeertje in de stad. 't strand is goed, genoeg keus in restaurants je kan super winkelen en natuurlijk ook super uitgaan :)) in de Barstreet. Meningen zijn natuurlijk verdeeld over welke tent er 't leukste is, maar dat moet je gewoon zelf uitvinden, veel leuker.
Veel plezier!

Groetjes, Magda

ik ben 2 keer in MArmaris geweest. en heb er steeds een super leuke en gezellige vakantie gehad. Marmaris heeft gewoon een leuke en gezellige sfeer overdag of s’avonds het maak niet het blijft gewoon een leuke sfeer hangen daar. In marmaris word veel gewoon met turkse lira betaalt. Je kunt wel bij sommige dingen met de euro betalen, maar dat is som een duur grapje. Het ligt ook vaak soms waar je in turkije op vakantie bent. Toen ik 2 jaar geleden in Alanya was toen accepteren daar wel veel de euro.

De barstreet is gewoon hartikke gezellig in marmaris net asl van de vele bars enz.
groetjes besmile

Niet alleen Marmaris maar in alle plaatsen kun je met de euro betalen maar voordelig is dit niet. Vrienden kochten een slof sigaretten voor 8 euro, en ik betaalde omgerekend net geen 7 euro ervoor!

Tuurlijk vinden ze de euro lekker, hij is lekker stabiel, en in hun valuta word het in ieder geval niet minder waard!!

Toch, als wij in mei naar Alanya gaan, zal het vreemd zijn die nieuwe lira!!!
Annemiek

ja, maar wel volgens de douane-norm, 200 sigartten pp

Maar goed, ik neem dus geen sigaretten mee, koop ze daar, op het vliegveld, net voor de douane, en dan misschien nog in de stad, en vervolgens weer op het vliegveld terug. Scheelt toch :smiley:

Groetjes
Annemiek