Ik ben een en al voor app. Maxwell of Rosy, dichtbij het strand, centrum en vele restaurants! je kan dit app. boeken o.a. via Oad. voor het uitgaan verwijs ik je door naar de Barstreet, als je daar ben, weet je waarom!!!
bedankt voor je reactie, maar ik zit dus veel te neuzen op alle sites, alleen vrraag ik mij af wat het verschil is tussen het oude en het nieuwe centrum, zit dat ver van elkaar vandaan?? want sommige accomodaties liggen vlakbij het oude centrum, wat wil dat zeggen ???
Oude centrum is het orginele centrum. Daar is het strand ook op z’n breedst.
Het nieuwe centrum, ook wel het engelse centrum genoemd, ligt op 2 km vanaf het nieuwe centrum. Het is er drukker/roemoeriger(zeg bijna lawaaiiger!), maar zeker ook gezellig. Het strand is daar echt smal, er kunnen net 3 bedden achter elkaar staan.
Ben het met Magda eens, die app liggen goed.
Wat ik je aanraad is naar een reisbureau te gaan, een uittreksel van de toeristiek te halen van Marmaris. Kun je zelf kijken waar een app ligt, en dan via het reisbureau weer zoeken wie hem boekt.
donker kiezel. Word wel elke avond schoon gemaakt, met zo’n grote bulldozer, maar het ziet er minder uit
Wel een heerlijke zee daar, loopt ligt af, dus heerlijk om af te koelen na een periode bakken. Ook namen wij altijd de resten brood van het ontbijt mee om de visjes daar te voeren.
Originally posted by beppie1@25-03-2005, 09:56:29
** donker kiezel. Word wel elke avond schoon gemaakt, met zo’n grote bulldozer, maar het ziet er minder uit
Wel een heerlijke zee daar, loopt ligt af, dus heerlijk om af te koelen na een periode bakken. Ook namen wij altijd de resten brood van het ontbijt mee om de visjes daar te voeren.
Groetjes
Annemiek **
Visjes!?!? enn is t water helder?? & hoe duur zijn die stoelen gemiddeld?? verder nog tips? B)
ik zit dit nu evem te lezen en heb toch wel een beetje dezelfe vraag…je zegt barstreet maar ligt die nu juist in het nieuwe of oude centrum…welke centrum kun je het beste uitgaan?
Barstreet ligt in het oude centrum. Het uitgaansgebied in het nieuwe centrum (“Long Beach”) is voornamelijk Brits, Barstreet is voornamelijk Nederlands. Heel erg ruw gezegd hoor. In de Barstreet vind je bijvoorbeeld de Nederlandse kroeg Rembrandt maar ook de Joy, Club Areena (www.clubareena.net), Backstreet en de Crazy Daisy zijn leuk. Het is een smalle straat met heel veel openluchtdiscotheken en bars met iedere muziekstijl.
Aan de boulevard (Long Beach dus) zitten oa de Beach Club, Salt n Pepa en Alcatraz. Ik vind het daar wat minder, er lopen ook veel Russen rond enzo… niet echt mijn ding. Toch heb ik ook wat leuke avonden gehad in de Beach Club.
thansss helemaal super nu weet ik al wat meer…heeft het oude centrum bv ook een naam?? zie in de reisbrochures vaak staan het centrum van icmeler of zoietss
en de stranden schijnen hier dus ook beter te zijn
Nee Içmeler ligt helemaal de andere kant op, dat is een stadje net iets buiten Marmaris (8 km is het geloof ik). Daar zijn de stranden inderdaad veel beter… mooier en breder. Je komt er per dolmus of taxiboot.
Het oude centrum, en dus het uitgaansgebied daar heet dus ‘Barstreet’, zo noemt ook iedereen het daar!!!
De stranden in Icmeler zijn idd. mooier dan in Marmaris zelf. Toch hebben wij vorig jaar totaal geen problemen gehad met het strand in Marmaris. Niet breed, geen heet zand… je zit zo in het lekkere water! Goed uit te houden daar. De bedjes en parasols waren gratis, weet niet of dit overal het geval is, maar waar wij lagen (voor Dost en Cousins (??? heet dat zo… haha) was het gratis, toch waren er mensen die moesten betalen. Naja alleen maar fijn toch! Als je naar Icmeler wilt kun je gewoon op de hoofdstraat een dolmus busje pakken, 60-80 eurocent en je bent er, geen geld dus!! Lopen kan ook, maar is wel een stukje…
Als je nog vragen hebt, ik hoor het wel!!!
Jaa idd de stranden bij Icmeler zijn idd breeder en ook gewoon mooier … het is ook zo dat elk hotel aan het strand vaak eigen stukken strand hebben met bedjes die je niet hoeft te huren dus , omdat die al bij het hotel zitten …