Welk Appartement In Marmaris

Wie weet een goed appartement maar ook goed betaalbaar in Marmaris. Het hoeft geen 5 sterren te zijn of zo maar al het maar een beetje in centrum ligt en bij strand in de buurt. En waar kun je het beste je vakantie naar turkije regelen … GOGO?

Akasya is dichtbij t centrum, ietsje verder van t strand!
derman is een leuk appartement, vlakbij centrum en strand, interconti, daystar…

Er zijn er zoveel!!!

Wij zijn verleden jaaren het jaar ervoor naar app. Club Sediz geweest,alleen te boeken bij hotelplan. Leuk ding, recht tegenover het postkantoor, maar wel iets duurder.
Club Maxwell, Brothers, Rozy, en ga zo maar door, allemaal rond de markt!

Wat wij hebben gedaan is naar het reisbureau gegaan, en een uitdraai gehaald uit de toeristiek, zowel alfabetisch als een plattegrond. Staat duidelijk of het om een hotel of app gaat!

Hoop je weer een beetje geholpen te hebben
Succes
Annemiek

appartement nergis en club palm zijn heel goed!

selamlarla, kahya

Hee sportmaster,

Als je dichtbij het centrum wil zitten zijn Akasya, Rosy, Gokay en Maxwell goeie opties. Ik ben al een keer in Akasya, Rosy en Gokay geweest en ik ben over alledrie heel tevreden en ze zijn niet duur! Akasya ligt alleen wat verder van het strand.
Ik zelf ga van de zomer weer naar Rosy.

Veel succes!

Hai
sariana. Sebnem, Blue Paradise zijn ook zeer leuke opties. Alledrie te boeken bij Enka reizen!

Groet
Anise

Gokay is zeker aan te raden, te boeken bij Olympia. Kijk eens op vakantiereiswijzer.nl zou ik zeggen!

Ik heb gehoord dat app. Negris heel goed is!
Ik ben in Club Sediz geweest maar vind het niet gezellig daar!
App Maxwell schijnt ook heel leuk te zijn, kijk eens bij vakantiereiswijzer.nl daar kun je ook de waarderingen van andere mensen zien.
suc6 ermee

Rosy en Maxwell zijn leuk en zeer centraal. Ik ben in allebei geweest, maar vind Maxwell toch leuker.

Gr en succes met zoeken! :stuck_out_tongue:

GoGo tours heeft dit jaar ook club sediz hoor!!

verder SUPER app van gogo:

akasya
bonjorno
club amaris
Karakas

Niet boeken: marina app!! wordt nog door een aantal org. aangeboden… heel goed gelegen, maar er is vorig jaar legionella bacterie aangetroffen!