appartement in Marmaris

:beach: :turkey: :wave: Zoek je een privé appartement in Marmaris, met alle comfort? Misschien is ons appartement dan wel iets! Sinds de zomer 2005 hebben wij een duplex appartement in Marmaris. Het is geschikt tot 6 personen. Er zitten 2 badkamers in, een grote complete keuken, 2 slaapkamers, woonkamer en 2 balkons. Het appartement ligt op 5 minuten lopen van strand en is zeer centraal gelegen. De dolmus stopt voor de deur waar je mee naar het centrum kunt rijden.
Nieuwsgierig? Kijk op www.leomar.tk
Het appartement is per week te huur. Oh ja, er zit ook nog een zwembad bij.
Als je er meer over wilt weten kijk dan even op de website. Daar vind je ook alle contact gegevens.

groeten, Marjan

Uuh de site doet het niet?

Je hebt helemaal gelijk. Hier heb ik dus geen verstand van (helaas), maar zodra mijn kinderen thuis zijn zal ik ze vragen ernaar te kijken. Sorry…

Leuke site marjogege ! Ziet er héééél mooi uit !

Heb ook even op jullie site gekeken Marjogege.
Ziet er allemaal heel aantrekkelijk uit.

Maar voorlopig blijf ik naar Side gaan. Maar je weet maar nooit of ik misschien anderen kan tippen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Nu doet ie het wel. Ziet er inderdaad mooi uit!

Hallo Turkije liefhebbers,
Wil alleen nog maar even de aandacht vestigen op deze topic. Ons appartement is nog steeds te huur en als er iemand interesse heeft, dan kun je contact opnemen met mij en dan komen we er wel uit, zie website www.leomar.tk.

doei, groeten, Marjan

@Marjan: Ziet er super uit! Heb wel mijn reis al geboekt, maar zal het zeker onthouden!

X

wwwooowww
wat een prachtig appartementje zeg!!!

nog een paar weekjes he??

OEW Erg mooi idd!! Poe ik zou ook wel een huisje in Turkije willen hebben, maar ja wie niet :stuck_out_tongue:
Nog ‘even’ door sparen…

Het ziet er zeker goed uit:) Ik zou daar wel willen zitten hoor:) haha

Maar eerst maar ff in april naar turkije;)
kusjes

Weet niet of je je appartement al verhuurd hebt, zo niet is deze site misschien een goed idee?? Daar staan meerdere appartementen in Marmaris op, http://www.marmarisconsulting.com/pagesuk/leads/index.htm

Succes

Liefs Linda

appartement voor twee weken 450,00 euro vliegreis 250,00 euro transfer 50,00 transfer terug 50,00 euro = al 800 euro voor 1 persoon en dan moet je wel buiten het seizoen zitten anders kom je met het vliegtuig niet voor 250,00 euro in marmaris . en dan nog de schoonmaak .reisverzekering en een anulerings verzekering tel eerst maar even op
kan je beter bij een reisbureau boeken dan is alles voor je geregeld en ik denk dat je goedkoper uitbent dan .

groetjes gillerd marmaris ganger

Je kan altijd wachten op goedkopere vliegtuigtickets als je de mogelijkheid hebt zolang te wachten zodat je dan direct in je appartement kan.

Goh Gillerd, wat klinkt dit naar!! Een van onze vaste leden heeft voor zichzelf een app in marmaris gekocht, en we KUNNEN dit huren! Ik weet dat een ander lid er over 2 weken heen gaat en die is voor 2(!) personen nog niet die 250 euro kwijt voor de vlucht!!
Daar komt bij dat dit app veel rijker ingericht is met oa wasmachine enzo!
Maar laat iedereen dat doen wat hij/zij zelf wil, en zoals Sev als zegt, je kan ook wachten op goedkopere tickets zoals Mirre had!!
Verder welkom op dit forum, want ik zie je nu dus iets meer reageren dan je deed, wel gezellig!!
Groet:wave:
Annemiek (al 18 jaar Turkije ganger!)

mag ik het adres waar hij deze vlucht heeft geboekt.

Ik wil ook niet negatief over het appartement zijn ik geloof best dat er alles op en aan zit ,maar uit ervaring weet ik dat het met een reis bureau vaak wel goedkoper is maar natuurlijk ieder zijn keus vrijheid blijheid.

groetjes gillerd

Ook ik surf het hele net af voor echt goedkope tickets.
Maar nu heb ik ook iets geboekt met bungalow, transfer en eten en ben goedkoper uit dan alles apart te regelen.
Hou ons a.u.b. op de hoogte, want het is handig om te weten hoe anderen het doen.

@Gillers, via Transavia.com deze hebben regelmatig inpikkers!! Ik hoorde van iemand van het forum hier, die ook bij een reisbureau werkt, dat dit vaker voor komt, je moet er alleen net bij zijn!!
Maar goed, ik weet dat deze fam het app gekocht heeft voor zichzelf en het eventueel aan mensen verhuurt, maar dit niet doet om de verdienste!

Fijne zomer
:wave:

ik geef die mensen groot gelijk dat ze het verhuren zou ik ook doen als ik daar een huis had, ging er alleen om als je alles los boekt dat je dan vaak duurder uit bent als dat je het via een reisbureau doet

Vaak is het interessant om de goedkope tarieven wat af te wachten, meestal juist voor een schoolvakantie omdat ze dan de vliegtuigen niet vol krijgen…