appartement in Marmaris

Wij hadden kennissen die app complex in Alanya hadden. Dus met de volle extra’s van schoonmaak ed!
Een beetje vriendenprijs, dus echt niet duur, maar omgerekend hebben we er steeds een gewone pakketreis heen geboekt!! Scheelde gauw 150 euro goedkoper dan los!!
Ben het met je eens hoor, maar als je bv langer wilt, of je het prettig vind los te gaan, is het een optie dus!
:wave:

Gillerd,
Ik ben degene die over twee weken naar Marjogege’s app. gaat, en ik heb bij Neckermann.com een discount ticket gevoekt voor 256 euro, incl. annuleringsverzekering, vliegen met transavia, en ook nog een gunstige tijden (onder voorbehoud uiteraard). Het is wel een kwestie van goed zoeken, en op het juiste moment toehappen! O ja, die 256 euro is wel voor twee personen, met alle toeslagen erbij!
En wij gaan meestal ook all in, dit is de eerste keer dat we het zo doen, ik wil het gewoon graag een keer proberen. Lijkt me heel anders, misschien bevalt het niet, gaan we de volgende x weer all in! Wie weet.
Mar

hallo

als je dat risico aan wil gaan ja oke maar dan moet je nergens aan verbonden zijn ,maar als je dan wel een appatement hebt gehuurd en je kan er in wanneer je wil is dat oke maar als het verhuurd is voor een bepaalde tijd dan betaal je wel voor dagen dat je er niet bent als je b.v pas dinsdags kan vliegen en je hebt van zaterdag op zaterdag geboekt vind ik dat wel zondevan mijn vakantie dagen .

Wat voor een risico heb je het over???

hallo ik reageerde op een mailtje over wachten op een goedkope vlucht die op het laaste moment geboekt kan worden als er nog plaats is .
met risico bedoelde ik als er geen vlucht meer is, en je moet een paar dagen wachten voor dat je dan weg kan vind ik dat zonde van je vakantie dagen .