In September naar Turkije

Hey,

Ik en een aantal vriendinnen plannen om in September naar Turkije te gaan. En wou eigenlijk vragen of niemand goede tips heeft ivm met hotels die op jonge mensen gericht zijn… Want ben zelf al een paar keer in Turkije geweest met mn familie, maar dat is toch anders…
Alvast bedankt!

Xxxx… Karen

Mijn zoon is samen met een groep vrienden twee maal naar Kervanseray geweest in Bodrum. Dit jaar zijn ze van plan om naar WOW in Gumbet te gaan. Als je hen hoort is het een groot feest, dag en nacht…

Hoi,
Ik ben zelf al een paar keer de 2e helft van september in Marmaris geweest en vond dat een hele mooie tijd. Tis dan nog prachtig weer en er is nog genoeg te beleven, maar niet meer overvol zeg maar. En genoeg uitgaans gelegenheden. Dus wat mij betreft is Marmaris in september the place to be…
Er zijn hotels genoeg in Marmaris die leuk zijn voor jongeren. Mijn zoon was vorig jaar in Akasya, dat zijn appartementen. Hij vond t daar erg gezellig. En mijn andere zoon was in Halici. Die is lekker dichtbij de bazar en Barstreet.
Succes met zoeken en alvast veel plezier.

Wat zoeken jullie?? Willen jullie dicht bij het oude centrum en barstreet, of juist bij het drukke nieuwe centrum(ook het engelse centrum genoemd!) verder langs de boulevard?

Als je dat nu eerst eens met elkaar bespreekt dan weet ik zeker dat Marjan en ik jullie qua Marmaris heel goed kunnen helpen! Akasya en Sediz liggen fantastisch, maar zijn appartementen! Voor jongeren is er in die omgeving niet echt een hotel dat speciale dingen doet, Halici 1 is idd heel gunstig gelegen.

Maar langs het andere deel van de boulevard liggen heleboel hotels, ook All-Inn die heel goed zijn.

Wij gaan nog wel eens naar het reisbureau, halen een uittreksel van de plaats waar we heen willen, en daarbij een lijst met hotels(Toeristiek!) Helemaal ideaal!

Nou laat het weten dan kunnen we jullie meer helpen
Groetjes
Annemiek:wave:

@gvg: WOW gumbet is wel erg duur… En Kervansaray ligt ver van het centrum. In Gumbet zou ik zelf eerder voor Ayaz gaan… Deze ligt in het centrum qua prijs mooi…

@Turkiye: In Gumbet zou ik zelf eerder voor Ayaz gaan… Deze ligt in het centrum qua prijs mooi… Gumbet vind ik zelf ook helemaal geweldig!
Je kan me altijd mailen… [EMAIL=“seni-cok-seviyorum-askimsin@hotmail.com”]seni-cok-seviyorum-askimsin@hotmail.com

Liefs Cyn

Is linda weer, even reclame maken, mochten jullie naar Gümbet willen, wat erg leuk is voor jongeren, Gümbet is bezaaid met winkels en uitgaansgelegenheden, bovendien liggen Bodrum (the place to be) en Bitez op een steenworp afstand.

Een goedkoop en leuk hotel op 5 min afstand van zowel het strand als de barstreet is Hotel Serhan… www.serhanhotel.com

Liefs Linda

Willen jullie persé in een hotel, all in? Of is een appartement ook goed? Wij hebben zelf een apt. in Marmaris en dat verhuren we ook nog…(hoop dat Hans niet boos wordt dat ik een beetje reclame maak…). Kijk eens op www.leomar.tk
En over Marmaris kunnen Beppie en ik jullie idd heel veel info geven. Ben er al bijna geen toerist meer, maar begin al een beetje een inwoner te worden daar.
Nou ja, kijk maar en als jullie interesse hebben dan hoor ik t wel.

groeten, Marjan

Bedankt iedereen voor de reacties!
Sorry voor de wat late reactie maar heb het wat druk gehad…
We zijn wel van plan om naar een hotel te gaan, maar hoeft niet per se all in te zijn, half pension zou ook wel volstaan…
We zouden in ieder geval graag ook af en toe buiten het hotel gaan om iets te gaan drinken en eten.
Dus we zoeken een hotel dat niet te ver van het centrum ligt…
Heb al wat rondgezocht over Ayaz hotel en Seranhotel en die zien er ons al best gezellig uit!
Als er iemand nog suggesties heeft, laat maar komen :wink:

Xxxx… Karen

heb je al gedacht aan kusadasi,ik heb zelf 3 weken gelogeerd in pension golden bed.
ligt op de berg in het centrum van kusadasi, zijn ruime kamers met ontbijd.
barstreet ligt 70meter van het pension je zit dan ook gelijk in het centrum.

veel succes.

carlos:TURKEY: