Een kennis van me zit op de MTRO en wil graag volgend jaar 5 maanden stagelopen in Turkije. Zij heeft dit met haar school overlegd en zij vertelden dat hun geen contacten hadden met turkse hotels voor stages. Ze mag het wel op eigen houtje regelen. Weet iemand van jullie een leuk en betrouwbaar hotel waar zij zou kunnen stage lopen en waar wel vaker Nldse meisjes stage lopen.
mss kan je het eens vragen in een hotel waar je al bent geweest? Ofwel mss in je reisbureau? Anders zou ik niet weten hoe je er echt moet aan beginnen. Ken je geen Turken of zo die in een hotel werken daar ?
Ja, dat wel maar die turken werken niet in zo’n groot resort… Ik wacht het nog even af of er iemand anders een leuke tip weet. We zijn er vroeg bij met zoeken… Thanks in ieder geval!
Ik doe ook MTRO en moet ook vanaf april 2006 voor 5 maanden naar het buitenland, maar mijn school doet wel contracten met turkse hotels.Ik kwam hier achter toen ik 2 stagaires van mijn school tegenkwam.In marmaris zit wel paar hotels waar veel nederlands heen gaan. ikzelf ben nu gewoon paar hotels aaan het mailen ook het hotel waar ik dit jaar ben geweest, maar ga ook de bekende kentens mailen. maar als een hotel niet lukt, dan probeer ik het via de to die naar Turkije gaan.
Je moet de hotels gewoon bellen…
Ga naar marmaris.pagina.nl
Kijk Naar De 5 Sterren hotels… Genoeg te vinden in marmaris denk ik zo… Bel de hotels ( kost echt werkelijk niks…daar hoef je niet bang voor te zijn…ik bel regelmatig naar turkije) en vraag naar de general-manager… je krijgt meestal de receptie aan de tel die nogal moeilijk dr over doet… maar gewoon doorvragen en zeggen dat het nodig is!!!
Ik moest vorig jaar ook stage lopen, ((ik doe MTRO…)) en wilde dat graag in Alanya doen… Ik heb veel hotels opgebeld en uiteindelijk bij het Hotel wat ikook op nr 1 had…werd ik aangenomen. Het is echt makkelijk om werk te vinden voor een zomerperiode…Maar emails sturen ze NOOIT terug… of je moet echt mazzel hebben…
Faxen is ook een optie… dan hebben ze alles binnen en lezen ze t ook… terwijl de email vaak gewoon weg gaat…
Als je nog vragen hebt… Moet je het maar laten weten!