IK studeer toersime en zit nu in de 2 jaar van mijn opleiding. Als ik in de derde jaar(2006) zit van mijn opleiding, moet ik namelijk stage gaan lopen voor 5 maanden in het buiteland of binnenland
Mijn keuze is dus gevallen op stage lopen in het buitenland.
Nou wil ik graag die 5 maanden stage lopen in turkije.
Je zult je vast afvragen waarom ik stage wil lopen in turkije,nou teneerste vind het een leuke vakantie land en ga er al 4 jaar op vakanties heen and many more.
Ik weet we; dat ik voor een Nederlandse Touroperator kies om voor stage te lopen. :rolleyes:
Nou is mij vraag heeft iemand ervaring met stage lopen in turkije en hoe was het op daar stage te lopen??? B)
hello, nou ik heb geen ervaring ik ben erf wel 15x geweest ik wil ook graag stage lopen daar maar ik kan nergens vinden hoe ik moet beginnen of wat ik moet doen misschien kan je me helpen kijk ik weet wel de plaats waar k stage zou willen lopen maar ikweet niet hoe en via welke school ik het moet doen… kan je helpen??? ( email: [EMAIL=“sanniiey@hotmail.com”]sanniiey@hotmail.com )
groetjes sanne!
kijk een stageplek voor mij is geen probleem alleen via welke SCHOOL kan ik het doen… ik heb geen school gevonden die t kan doen voor mij… ALSJEBLIEFTT mensen die mij kunnen helpen help me want ik wil dit zo graag een stage plek heb ik zo alleen nog een school… ik hoop zo snel mogenlijk iets te horen… [EMAIL=“sanniiey@hotmail.com”]sanniiey@hotmail.com thankss!!
ik studeer voor recreatiemedewerkster en in april wil ik graag stage lopen in turkije voor 5 maanden.
zelf ben ik er nu 3 keer op vakantie geweest ik vind het een geweldig land voel me daar ook op mijn gemak.
Maar hoe kom ik aan een goed hotel kan er wel 1Royal vikingen hotel waar ik graag wil stage lopen maar dat gaat via de organisatie viva maar hoe krijg ik daar contact mee of met andere hotels. En hoe is alles geregeld met de papieren en de verzekering
kunnen jullie mij helpen
Misschien kun je proberen bij de grote Nederlandse reisorganisaties. Bijv.Arke / hi met barkiekidsclub, Gobest Kidsworld. Zij bieden vaak ook stage plaatsen voor animatie.
Ik weet niet of je nog naar Turkije gaat, maar misschien kun je daar nog wat navragen.
Als je via een Turkse hotel doet. Vraag wel hoe het zit met het werkvisum. Aangezien men de laatste jaren streng aan het controleren is op zwart werken. Met een 3 maanden visa werken is niet voldoende en verboden. (als ik goed heb begrepen en gelezen).