Stage lopen in Turkije

Hallo allemaal!

Ik ben een HTRO student en heb de kans om eind volgend jaar een buitenlandse stage te gaan lopen op het gebied van toerisme.
Het zal gaan om 5 maanden, ongeveer september 2011 t/m januari 2012. Ik wil mijn stage heel erg graag in Turkije lopen en heb vooral Corendon op het oog.
Hebben jullie misschien nog tips of connecties voor mij? Ik zou graag in contact komen met mensen die eerder in Turkije stage hebben gelopen of met mensen die meer weten over welke mogelijkheden ik heb!

Groetjes van Cindy

Kan iemand mij hier toevallig helpen?
Ik wil heel graag stage gaan lopen in Turkije.
De richting van mijn stage is kinderen. Dus eventueel een kinderdagverblijf, of kleuter/peuter school.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Groetjes

Hoi Desiree heb jij toevallig al wat gevonden?
Ik ben net zoals jou opzoek naar een stage met kinderen!

Groetjes Nadia

Heey meiden, ik las dat jullie graag stage zouden lopen in Turkije en graag met kinderen…
Nou ik ga dat doen! vanaf April tot September werk ik in een luxe hotel in Turkije (club Pamfilya in Side) in de kinderanimatie en ik heb nog geen Nederlandse collega`s daar dus dat zou me wel leuk lijken als ik jullie kan helpen :slight_smile: win - win situatie :stuck_out_tongue:

Ik ben aangenomen bij Istage www.istage.nl
Ik zou gewoon even contact opnemen met istage, via de site vind je het telefoonnr… van de man waar ik bij heb gesolliciteerd!

Het gaat om de organisatie club Robinson waar ik ga werken dit is de hotelketen waar club Pamfilya onder valt. Echt een hele goede organisatie en compleet verzorgd! Je krijgt een mooie kamer, 3x maaltijd per dag en een loon!
Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd :slight_smile: Als je nog vragen zou hebben dan mag je me altijd een berichtje sturen, ik help graag.

Groetjes,
Nathalie

He Nathalie,
Leuk dat je reageert!
Maar welke studie doe jij? Ik denk dat mijn studie dit niet zou goedkeuren.