Hoi allemaal!
Mijn naam is Lisa en ik studeer Frontoffice Manager aan De Rooi Pannen in Tilburg.
Eind april gaan we onze afsluitende stages lopen, een vanaf de periode tussen eind april en begin juni voor 5 maanden, en daarop volgt de tweede stage, afhankelijk van wanneer de eerste afloopt.
Voor de opleiding mag je stage lopen in het buitenland, Europa wel te verstaan. De keuze in de landen is erg beperkt door het nauwe contact dat de school houd met de bedrijven.
Nu willen ik en een vriendin van mij niets liever dan stage lopen in Turkije, alleen is het probleem dat dit niet meer in het standaard ‘‘keuze pakket’’ zit van school. Dit omdat ze in het verleden vervelende ervaringen hebben gehad met bedrijven die niet helemaal volgens de regeltjes werken in Turkije.
Wij gaan nu met z’n tweeën alles op alles zetten om het toch voor elkaar te krijgen om in Turkije stage te kunnen lopen, en daarbij kunnen wij alle hulp gebruiken!!!
Mijn vraag is dan ook, weet jij een bedrijf (hotel/resort) waar wij stage kunnen lopen, voor 5 maanden (onderdak en vergoeding inclusief, dit is een eis van school!) ? laat het me dan ALSJEBLIEFT weten, zodat wij nog meer middelen hebben om onze school zover te krijgen dat we onze droom waar kunnen maken!
Bij voorbaat al super bedankt!! :wereld: