Gezocht: HBO Stage in Turkije

Heey,

Ik volg de opleiding MER met als minor vrijetijdsmanagement. Volgend jaar mag ik voor 5 maanden in het buitenland stage gaan lopen. Aangezien mijn verloofde in Turkije woont wil ik dit graag in Turkije gaan doen.

Nu heb ik al veel op internet gezocht naar eventuele stageplaatsen maar het valt heel erg tegen om iets te vinden. Veel stages in Turkije zijn namelijk op MBO niveau…

Daarom is mijn vraag of iemand misschien tips voor mij heeft op dit gebied??

Hoi Elise,

Ik zit met precies hetzelfde. Ik studeer vrijetijdsmanagement en ik heb volgend jaar een heel jaar om af te studeren. Mijn vriend woont ook in Turkije en ik wil daar voor een jaar heen. Ik ga nu in overleg met school of ik een ondernemingsplan mag gaan schrijven in Turkije en dus veel research moet gaan doen daar naar de wetgeving etc. Is dat geen idee voor jou? Of moet jij persee praktijkervaring opdoen?
Waar woont jou vriend?

Heey Kim,

Ik moet voor de afstudeer opdracht een onderzoeksrapport maken, dus ik weet niet goed of dat een mogelijkheid voor mij is. Het is wel een goed idee :). Op welke school studeer jij vrijetijdsmanagement? Ik op HBO Nederland.
Mijn vriend woont in Adana. Waar woont jouw vriend? Heb je al lang een relatie met hem?

Groetjes Elise

Hoi Elise,

Ik studeer aan de NHTV Internationale hogeschool Breda. Ik zit nu in het 3e jaar en sinds 7 september loop ik stage bij een organisatiebureau t/m 15 juli en daarna wil ik zo snel mogelijk naar Turkije… Mijn vriend woont in Antalya. In 2006 tijdens mijn 7 maanden stage in Antalya heb ik met mijn vriend gekregen dus we hebben nu iets meer dan 3,5 jaar een relatie. 5 December komt hij voor het eerst naar NL op vakantie, voor 9 werken :slight_smile:
Hoelang heb jij al met je vriend een relatie en is hij ook al eens naar NL op vakantie geweest? Hoe heb je hem leren kennen aangezien hij helemaal in Adana woont? Wanneer is jou plan om naar Turkije te gaan?

Liefs Kim

Heey,

Leuk voor je dat je vriend hierheen komt in december :).
Vorig jaar met kerst was mijn vriend in Nederland voor 3 weekjes.
Ik heb hem (heel cliché) tijdens vakantie in marmaris ontmoet. Hij werkte toen in het hotel waar ik verbleef. Inmiddels hebben we nu 2,5 jaar een relatie.
Ik moet eerst 3 maanden in Nederland stage lopen en daarna mag ik voor 5 maanden naar het buitenland dus dan zou ik in januari 2011 stage kunnen gaan lopen in Turkije.
Wanneer heb jij je vriend voor het laatst gezien? Kun je het ook goed met zijn familie vinden? en weten jullie al wat jullie in de toekomst willen gaan doen?

Groetjes Elise

Hee meis,

Ja echt helemaal geweldig!! Alle feestdagen hier, 5 december sinterklaas, 11 december mijn verjaardag, kerst en oud&nieuw… Helemaal top!
Ik ben van 25 oktober t/m 7 november in Antalya geweest dus toen heb ik hem voor het laatst gezien. Zijn familie woont in Isparta (ik weet niet of je dat kent, maar dat is in de bergen, 2 uur het binnenland in bij Antalya) Ze zijn heel aardig en we gaan er meestal heen als ik er ben zodat ik ze me toch wel regelmatig kunnen zien… Kun jij het met zijn familie vinden? Ik weet nog niet hoe onze toekomst eruit gaat zien. Hij is nog nooit in NL geweest dus eerst maar es die vakantie hier afwachten. Daarna hopelijk volgend jaar een jaar samen dan kunnen we voor langere tijd kijken hoe en wat…

Ik ben in 2005 in Marmaris op vakantie geweest!! Echt TOP!!! Super leuke bestemming:vak02: Echt de vakantie van m’n leven gehad! Welke hotel was dat?

Heb jullie wel al concrete plannen voor de toekomst?

Liefs Kim

Hallo Kim en Elise,

Kunnen jullie deze gesprekken en ervaringen niet verder voeren op het forum Turks reiscafé of turkse vakantieliefdes hier op wereldwijzer.
Dit forum gaat wel over wonen en werken.

Vriendelijke groeten uit Kusadasi,
Franka