Gezocht: HBO Stage in Turkije

Heey,

Ik volg de opleiding MER met als minor vrijetijdsmanagement. Volgend jaar mag ik voor 5 maanden in het buitenland stage gaan lopen. Aangezien mijn verloofde in Turkije woont wil ik dit graag in Turkije gaan doen.

Nu heb ik al veel op internet gezocht naar eventuele stageplaatsen maar het valt heel erg tegen om iets te vinden. Veel stages in Turkije zijn namelijk op MBO niveau…

Daarom is mijn vraag of iemand misschien tips voor mij heeft op dit gebied??

Hoi Elise,

Ik zit met precies hetzelfde. Ik studeer vrijetijdsmanagement en ik heb volgend jaar een heel jaar om af te studeren. Mijn vriend woont ook in Turkije en ik wil daar voor een jaar heen. Ik ga nu in overleg met school of ik een ondernemingsplan mag gaan schrijven in Turkije en dus veel research moet gaan doen daar naar de wetgeving etc. Is dat geen idee voor jou? Of moet jij persee praktijkervaring opdoen?
Waar woont jou vriend?

Heey Kim,

Ik moet voor de afstudeer opdracht een onderzoeksrapport maken, dus ik weet niet goed of dat een mogelijkheid voor mij is. Het is wel een goed idee :). Op welke school studeer jij vrijetijdsmanagement? Ik op HBO Nederland.
Mijn vriend woont in Adana. Waar woont jouw vriend? Heb je al lang een relatie met hem?

Groetjes Elise

Hoi Elise,

Ik studeer aan de NHTV Internationale hogeschool Breda. Ik zit nu in het 3e jaar en sinds 7 september loop ik stage bij een organisatiebureau t/m 15 juli en daarna wil ik zo snel mogelijk naar Turkije… Mijn vriend woont in Antalya. In 2006 tijdens mijn 7 maanden stage in Antalya heb ik met mijn vriend gekregen dus we hebben nu iets meer dan 3,5 jaar een relatie. 5 December komt hij voor het eerst naar NL op vakantie, voor 9 werken :slight_smile:
Hoelang heb jij al met je vriend een relatie en is hij ook al eens naar NL op vakantie geweest? Hoe heb je hem leren kennen aangezien hij helemaal in Adana woont? Wanneer is jou plan om naar Turkije te gaan?

Liefs Kim

Heey,