Voor de periode april - oktober 2013 ben ik alvast op zoek naar een stageplaats aangezien we dit in september moeten aangeven op school en solliciteren. Ik studeer Toerisme op mbo niveau en dan Frontoffice Medewerker. Ik zou graag stage willen lopen in een hotel en het liefst in Marmaris(Turkije), de reden daarvan is dat mijn zus dan ook in de buurt is! Maar andere plaatsen is ook niet erg, maar toch gaat de voorkeur naar Marmaris.
Wat leuk dat je in het buitenland stage wilt lopen en dat in de Front office. Ik weet dat er bureaus zijn die stages aanbieden in Turkije, kijk eens op het forum van de stage bemiddelingsbureau.
Stagehuis is één van deze bemiddelingsbureau´s en zou jou aan een stage binnen de Frontoffice kunnen helpen op bijvoorbeeld Malta. Deze mooie eilanden groep in de Mediterraanse zee heeft veel stagemogelijkheden te bieden bij verschillende hotels! We zouden binnen een maand jouw stage in het buitenland in de Front Office kunnen regelen!
Vul het inschrijfformulier in op www.stagehuis.nl en wij gaan dan snel aan de slag met jouw aanvraag, heb je vragen dan kun je ons bereiken via info@stagehuis.nl.
We kijken uit naar je e-mail! Groetjes Team Stagehuis
Ik zag je berichtje en vroeg me af of je al een stageplaats hebt kunnen vinden in Turkije? Eventueel zou ik je kunnen helpen als je zou willen stagelopen in Antalya…(met stagevergoeding en verblijf)
Groetjes Francis
Ten eerste, dankje voor je bericht!
Ik heb heel veel hotels benaderd per mail maar tot nu toe is er nog niks uitgekomen. Antalya zou eventueel ook nog leuk zijn om daar stage te lopen, dus als je me zou kunnen helpen, graag
In Antalya kan ik je gegarandeerd aan een stage helpen. Kun je me een idee geven wat je het liefst zou willen doen? Bijvoorbeeld receptioniste is een optie.
Hoelang moet je stagelopen en voor wanneer moet je het vanuit je opleiding gezien in orde hebben?