Hoi hoi,
Vanaf volgend jaar april zoek ik een stageplaats samen met een klasgenootje. We volgen allebei de opleiding Toerisme Frontofficemanager niveau 4. We zitten wanneer de stage begint in ons tweede jaar. We zijn vanaf april beschikbaar voor 5 maanden.
We zouden graag in een hotel stage willen lopen. Het liefst In Curaçao, Aruba of Dubai. Andere plaatsen lijken ons natuurlijk ook leuk!
We zouden wel graag in het hotel willen slapen en een kleine vergoeding willen krijgen.
Ik hoop op een berichtje!
Met vriendelijke groet,
Rianne
Hoi Rianne,
Wat leuk om te horen dat jij graag stage wilt lopen in het buitenland. Let bij de keuze van je land wel altijd op de veiligheid van de bestemming, sommige van de landen die jij noemt zijn niet altijd even veilig. Zo stond er recent een artikel op nu.nl over de veiligheid van stagebestemmingen.
Wat wel een super leuke bestemming is: Malta. Gelegen in Europa dus dat betekent dat je ook nog eens de leonardo da vinci beurs kan aanvragen voor deze bestemming! Dat is natuurlijk mooi meegenomen.
Neem eens een kijkje op onze facebookpagina waarop je dagelijks nieuwe vacatures voorbij ziet komen, zo plaatste we gisteren een vacature Front Office in een 4 sterren hotel op Malta :). Redirecting...
Welke keuze je ook maakt, denk er goed bij na dat dit om jouw ervaring gaat, jouw werk en leer ervaring staat voorop!
Groetjes Team Stagehuis.
Hi Rianne,
Zou je je jouw email en CV naar mij toe kunnen sturen? Dan neem ik contact met je op voor meer informatie :).
Ps. We bieden ook DUO stages aan, wat betekent dat je met je klasgenootje samen stage kunt lopen!
**gegevens doorsturen kan je best via een pmberichtje! **
Kijk op de Site van Wereldstage. Heeft mijn dochter ook gedaan. ze regelen alles voor je. En je heb hun ook altijd als aanspreekpunt.
Natuurlijk zit er wel wat kosten aan, € 1.220,- maar daar zit ook je ticket in.
ze regelen echt alles voor je ;
Zoeken en bemiddelen in een leuke vrijwilligersplek
Het opstellen van je vrijwilligerscontract
Ticket met korting en extra voordelen
Bemiddelen in je huisvesting
Adviseren bij huurauto
Transfer van het vliegveld Hato naar je huisvesting (mits geboekt bij ons)
Introductiebijeenkomst
Welkomsttas met informatie over het eiland en gadgets
Stagegids
SIM-kaart lokale provider
Kennismaking met mede vrijwilligers en stagiairs
Bijdrage voor de organisatie waar je heen gaat
Introductie op je nieuwe werkplek
Helpdesk tijdens je verblijf