Hoi hoi!
Vanaf begin december moet ik voor mijn opleiding een halfjaar gaan stage lopen! Ik volg een opleiding toerisme MBO niveau 3.
Nu heeft er altijd al in mijn hoofd gezeten dat ik absoluut buiten Europa wil! Waarom? Geen idee Europa trekt me veel minder…
Helaas beschik ik niet over een vetpot dus zoek ik een stage waar je accommodatie bij zit en het liefst ook eten. Als dit niet zou lukken zou ik ook erg blij zijn met een stage met een vergoeding genoeg om je eigen kamer te huren en van rond te komen.
Het liefst zou ik bij een touroperator als reisleidster of hostess stage lopen maar een hotel stage is ook goed! Landen die mij persoonlijk aanspreken zijn:
Thailand, Australië, Maleisië, Brazilië, Suriname, Costa Rica, Paas eiland, Bahama’s, Bora bora en de cook eilanden! Natuurlijk zijn andere opties ook welkom! Als het er maar een beetje veilig is…
Groetjes,
Amanda
Beste Amanda,
Leuk om te lezen dat jij naar het buitenland wilt voor jouw stage, Australië zou een goed land zijn om binnen jouw studierichting stage te lopen. Echter is een buitenlandse stage altijd een investering, wanneer het wellicht dit jaar nog niet mogelijk is kun je ook denken aan een tweede stage volgend jaar?
Hopelijk zal het dan voor jou financieel wel mogelijk zijn :).
Groetjes Team Stagehuis
Hoi Amanda,
We hebben toevallig op dit moment een erg interessant aanbod voor een stage in Dubai. Omdat je ook zegt dat je naar een veilige bestemming wilt, is Dubai ideaal (vooral voor meiden). Toeristische HOTSPOT in Dubai zoekt namelijk twee stagiaires. Accomodatie zit hier niet bij inbegrepen, maar wellicht dat je het met je stagevergoeding een deel van de kosten kunt betalen. Aangezien het bedrijf twee stagiaires zoekt, kun je misschien met een klasgenootjes stage lopen en dan ook huisvesting delen.
Neem gauw contact met ons op via: celina@stageindubai.nl of kijk op onze website voor nog meer vacatures: www.stageindubai.nl
Hoi Amanda,
Ik kan je helpen aan een volwaardige stage in Turkije, omgeving Antalya. Het is een stageplaats bij een 5 sterren resort, je krijgt vergoeding en accomodatie, eten & drinken zonder bijkomende kosten.
Wil je meer weten, mail me dan. Groetjes Francis
Hola Amada,
Neem eens een kijkje op www.localdreamers.nl. Wij organiseren stages in Ecuador in Ecuador, een waanzinnig mooi en divers land in Zuid-Amerika. Ik zag 'm helaas niet tussen je lijstje staan, maar Ecuador past er absoluut tussen:slywink: Wat Nederlandse jongeren vaak aanspreekt is dat we zowel in Nederland als Ecuador met een Nederlands team werken en in vergelijking met andere (grotere) organisaties een stuk goedkoper en veel persoonlijker zijn.
Bij Local Dreamers betaal je als student maandelijks slechts €250 voor je verblijf bij een gastgezin, incl. drie maaltijden per dag. Reken maar eens uit wat je daar in Nederland als student aan kwijt bent. We vragen je per project dmv. fondsenwervende acties een bedrag binnen te halen.
Wij vergoeden voor onze stagiairs bovendien de eerste 4 weken een Spaanse Intensive Course twv. €192. Je krijgt les van een ervaren Spaans/Engelstalige leraar. Kleinere klassen, betere begeleiding en sneller leren!
Tot slot een greep uit onze stageplekken:
- Voetbalschool Santa Anita
- Culturele stageopdracht
- Project straatkinderen
- Videoanalyses
- Events organiseren
- Engelse school
Kijk voor specifieke informatie over onze projecten snel op onze website www.localdreamers.nl of of stuur een mailtje naar info@localdreamers.nl. We reageren altijd binnen een dag. Bellen mag ook naar 06-55795198 (Vrijwilligerscoördinator Mariska de Roo).
Wellicht heb je inmiddels al iets gevonden, maar bij ons ben je in ieder geval hartelijk welkom!
Wie weet hasta pronto!
De Local Dreamers
Beste Amanda,
Wij verzorgen stages in Maleisië bij tour operators en hotels. De stages bij tour operators zijn vaak onbetaald en zij kunnen meestal ook geen huisvesting bieden. Bij de hotels in Maleisië is dat weer anders. We hebben contact met verschillende vier- en vijfsterren hotels die stagevergoeding én huisvesting bieden. Lijkt het je wat, stuur ons dan even een mailtje op stage.in.azie@outlook.com of hou onze Facebookpagina in de gaten: StageinAzië.nl.
Groet,
Stage in Azië