Toerisme (MBO) stage gezocht

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een betrouwbare stage plek voor 2 personen op gebied van toerisme in het jaar 2012. Het liefste als reisbegeleider of Hostess. Het land maakt niet veel uit.

Onze voorkeur gaat uit naar een stage in de zomer periode maar winter sluiten wij ook niet uit.

Bedankt alvast en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,

Groetjes Danielle

We hebben al eerder contact gehad. Mocht je interesse hebben
Om te kijken wat de mogelijkheden zijn neem nogmaals contact op.

Mvg,

Luuk Groen

kijk gerust eens op www.sterrenstages.nl
ook kunnen wij op zoek gaan naar die ene specifieke stageplaats voor jullie.

met een gastvrije groet,
Sterrenstages

Stephen Albada Jelgersma
info@sterrenstages.nl

Best Danielle,

Wat leuk dat jullie stage willen lopen in het buitenland! Toerisme biedt vele mogelijkheden voor stages en wie weet kan Stagehuis je hierbij helpen.

Wij bieden super mooie stagebestemmingen aan zoals Australiƫ, Nieuw-Zeeland en Malta. In alledrie de landen zien we goede mogelijkheden binnen jullie studierichting. Natuurlijk letten we ook op jullie persoonlijk wensen!

Wanneer de stage geregeld is kunnen we jullie ook helpen bij het visum aanvragen, vliegtickets aanvragen, accommodatie informatie en nog veel meer.

Neem eens een kijkje op onze website www.Stagehuis.nl of stuur een e-mail naar info@stagehuis.nl.

Wij kijken uit naar jullie reactie!

Team Stagehuis

Beste Danielle en collega,
Misschien handig om te weten wat voor opleiding jullie volgen.
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. Dan kunnen wij uitleggen wie wij zijn en wat we mogelijk voor jullie kunnen betekenen.

Stephen Albada Jelgersma:wereld:
sterrenstages