Stage buitenland, toerisme.

Hoi allemaal,

Ik schrijf namens mijzelf (v/17) en mijn vriend Dylan(m/18). Wij zitten samen in het tweede schooljaar van Toerisme. Wij zijn harde werkers, sociaal, gepassioneerd voor toerisme en vooral erg klantvriendelijk.
Volgend jaar moeten wij 20 weken stage lopen. Deze periode gaat van start rond 23 april, iets later kan ook.

Wij willen super graag samen lopen. Maar toen we bij school aanklopten of er 2 stage plekken in Parijs waren, werden al snel teleurgesteld. nou zijn wij niet van die types die ons snel laten afschepen, want we kunnen ons niet voorstellen dat er in heel Parijs geen stage plek voor ons samen te vinden is!!

Dus nou onze vraag aan jullie, wie weet/heeft een stage plek in Parijs voor 2 personen in de sector toerisme?? Bijvoorbeeld een Hostess, reisbegeleiding, disneyland, hotel etc.

Belangrijk is wel dat het een erkend leerbedrijf moet zijn en aan moet sluiten op het volgende Crebonummer: Verkoper Vakantiereizen 94090.

Is het bedrijf niet erkend, laat dan nog alsjeblieft een reactie achter want misschien kan onze coördinator het alsnog laten erkennen.

Weten/hebben jullie misschien een andere leuke plaats met een stageplek voor ons? Dan mogen jullie dat uiteraard ook hier laten weten, want wij sluiten niks uit!

Alvast bedankt allemaal!

Groetjes, Dylan en Danielle:wereld:

Hey,

Leuk dat jullie samen deze mogelijkheid willen pakken. Ik heb een fantastische mogelijkheid voor jullie. Deze ligt in de buurt van Alicante en als ik me niet vergis aan zee. De eigenaar van dit project en bedrijf is Nederlands. De talen die hier worden gesproken zijn Engels Nederlands en Spaans.

Neem even contact met me op dan kan ik je er iets meer over vertellen.

Mvg,

Luuk Groen
Luuk.groen@hotmail.nl

Hoi Danielle en Dylan.

Indien jullie persé een stage in Parijs zoeken, dan moet ik afhaken. Wel zijn er erg veel andere stageplaatsen mogelijk via iStage in Frankrijk, Spanje, Griekenland of bijvoorbeeld Turkije. Alle stageplaatsen van iStage zijn officieel erkend voor jullie opleiding!

We bieden zeer verschillende toeristische stages aan, bijvoorbeeld bij club Robinson. Club Robinson biedt luxe all inclusive (ook voor jullie als student) vakanties aan in heel Europa en daarbuiten.

Kijk voor alle opties eens op istage.nl of mail naar info@istage.nl. Als jullie voor de recreatie kans van toerisme kiezen, dan zijn er nog veel meer opties mogelijk! Wil je samen, reageer dan snel… want duo plaatsen zijn gewild.
**
Voor alle stages geldt dat er geen kosten aan verbonden zijn, jullie voorbereidende training & je reis + verblijf wordt geregeld en betaald en daarnaast krijgen jullie een stagevergoeding die de moeite waard is! **