Stage gezocht Toerisme, december t/m april 2011

Hallo,

Ik ben een 3e jaar student Toerisme en vanaf ongeveer december moet ik 20 weken stage gaan lopen in de toerisme branche, het liefst aan een receptie van een hotel/resort o.i.d. Ik zou heel graag buiten Europa stage willen gaan lopen, maar ik weet nog niet precies waar, dus ik ben me op dit moment aan het oriënteren.

Heeft u een vacature die hierop aansluit, dan hoor ik het graag.

Alvast hartelijk dank!

Hallo,

Wij hebben in ons hotel een stageplaats open staan. Die omvat echter een combinatie van diverse functies (we zijn een klein hotel). De nadruk ligt op housekeeping en daarnaast ondersteuning in de bediening, bar en receptie. Van alles wat!
Voordeel is dat we in een wintyersportgebied zitten. Dus tussen de bedrijven door heb je hier mogelijkheden zat. vanaf december tot april volop sneeuw. Wel zul je eigen vervoer moeten hebben… Wij bieden kost en inwoning, een goede stageplaats, een kleine stagevergoeding en (een bijdrage op) een seizoenspas. Maar ja, of de functie aansluit op wat je zoekt…?

Hallo,
kijk eens op sterrenstages.nl Momenteel diverse stageplaatsen in Spanje, belgie en Lanzarote.
Mogelijk zit er wat bij voor jouw.

Kijk eens op www.beijinginsiders.com als je interesse hebt in een stage in China.

Wij hebben meerdere stageplaatsen beschikbaar in hotels in Beijing!

Hey,

Ik heb een zeer leuk project lopen in de buurt van Alicante. Hier heb je tal van mogelijkheden met toerisme! Ben je geintresseerd of wil je wat meer weten, mail me dan. Spaans is niet noodzakelijk te spreken!

Luuk.groen@hotmail.nl

Met vriendelijke groet,

Luuk Groen